• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

letw...jo, jag har ringt å sjukanmält mig, en kvart efter att de lyssnar av svararen, men jag skulle behöva nummer till vissa personer... Jaja, nu klockan 8 kommeriaf rektorsassistenten och hennes nummer har jag hittat

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • MallaMojs

hur mår du då, letw?

• letw83

malla
    okej!
    Jag mår kanon Åker till luleå titt som tätt, kom hem imorse nu senast. Hade syjunta igår och for till C efteråt. Skulle egentligen köra hem igen men det blev lite sent så jag körde hem tidigt imorse istället. Därav att jag är vaken så okristligt tidigt på min lediga dag Men det var det värt för att få sova med C

• letw83

jisses, tittade på dina magbilder. du kommer ju vara hur stor som helst innan det här är över

• MallaMojs

letw...låter mysigt, att sova tillsammans och vara sådär kääär Jag sover ju med M varje natt och hmm, det är ju inte alltid likamysigt

Ja, magen är stor nu! Har litesvårt att andas redan liksom...

• letw83

jo det var helmys=) hade svårt att åka imorse när han låg kvar och sussa

hmm...svårt att andas låter ju inge vidare bra. hur mkt tidigare beräknar dom att en tvillingfödsel startar? om det finns nån statistik förståss?!

• MallaMojs

letw...de räknar typ varje vecka efter 36 som en stooor bonus, men jag vet inte så mycket - om jag blir sjukskriven någon gång så kan jag ju börja läsa in mig på lite sånt

• letw83

haha jo det är sant, men nu kan hon ju inte annat än sjukskriva tycker jag!

• pucken

god morgon. jag är sjukt trött! vill bara sova, jävla skit att micke ska vara i skolan hela dagen. tror ni man kan lämna agge på öppna förskolan och gå hem och sova?

• letw83

puck
    nja, det tror jag inte om ni inte har en annan sorts öppna förskola därnere

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)