• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Ekrlsn

mel kan ju hoppas att man förstår sig på sig själv bättre ju längre in i graviditeten man gåt...

• Winnertaco

xqiun
    Som ett exempel kan jag ju säga att jah knappt ens hade tänkt på att spädbarn ska ammas. Eller jo, men jeg tänkte mig nog att de äter i 5 min var 4:e timme eller nått. Snacka om chock när hon ville amma 3-4 timmar i sträck...

Johanna 061223
  • Ekrlsn

taco hehe ja det e lite mkt med amning... ska försöka äta lite och sedan sova..

tack för ikväll

• Melisabeth

Haha jag förstår helt ärligt mindre och mindre =)
    Men på något sätt känns det som att det kanske är så himla viktigt att jag vet allt precis hela tiden.. kroppen vet mer om vad den skall göra än vad jag vet med skallen... och det är kroppen som styr och bestämmer, oavsett vad jag tänker...

Men jag tror man på något sätt oftast hittar just sin egen roll

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Mel
    Det är bra att kunna liute samtidigt som man tar det som det kommer... Om jag bara hade varit LITE förberedd kanske förlossningen hade gått bättre, tex. Det var lilte väl mycket "jag tar det som det kommer"!
    (Eller, min plan höll ju, det var den dumma eda:n som inte tog och lustgasen som inte gjorde varken till eller från. Inte mitt fel alls när jag tänker efter )

Johanna 061223
  • Melisabeth

Nä klart man måste veta en del =)
    Men jag tror inte man kan eller ens "bör" satsa på att veta allt =)
    Man får välja det viktigaste att veta.. annars skulle man ju inget annat än att "plugga"..

Fan vad ont jag har.. måste lägga mig

NATTIS

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

haha jag är först in för en gångs skull

• MallaMojs

Haha Jag kan inte annat än att skratta åt mig själv... Åkte till jobbet, trött som en galning...fick vääärsta yrselattacken på bussen, hoppade av en hållplats innan skolan och kräktes Så, nu är jag hemma igen, jobbmejlen funkar inte så jag kan inte få fram telefonnummer till skolan och ja, jag har såklart ringt bm och väntar på att hon ska ringa upp...

Ja, när inte hjärnan fattar bättre så får ju kroppen säga ifrån...

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • letw83

malla
    huvva=( låter inge vidare. finns inte numret på nätet då? här finns iaf numrena till alla kommunens skolor på eniro...

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)