• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

ja men nåt ska väl karln duga till! hallå, din skrivare, mina foton och sen måste ju han också bidra med nåt =)

• pucken

haha jag får väl lita på det då!

nä, jag måste starta om datorn, den tjatar på mig. kommer snart!

• Melisabeth

Morrn

JAg undrar vad det är med mig...
    Hade så jädrans ont igårkväll.... tog 2 alvedon och värmekudden.... Hjälpte knappt, så har sovit dåligt inatt, och det är fortfarande kvar nu idag.. inte lika illa som igår, men ändå..... Störigt värre, då det inte känns "allvarligt" nog för att förlossningen skall vara intresserade, men samtidigt ont nog att inte bara kunna viftas undan...... Blä....

Så jag instämmer i trötthetsgnället idag

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mel
    men gumman då om inte alvedon hjälper kanske det är läge att ringa förlossningen ändå? alvedon ska ju hjälpa märkbart.

• CaMi

Mel: Är det bara 3 veckor kvar nu? Eller hur var det där?

• Melisabeth

CaMI - ja precis.... 3 veckor och 1 dag om man skall vara noga

Pucken - Jo jag funderade på det.. men känns ju så fånigt när det liksom är överkomligt... OM det fortsatt som det var igår hade jag ju gjort det, för då trodde jag ju typ att ryggen var av...... Men nu "gör det ju bara ont" typ......
    Så jag tänkte ge det en chans idag och se om det försvinner... annars får jag väl ringa.

Det är tydligen så fullt nu på FL att man vill inte störa i onödan heller liksom.....
    MEn om inte huvudvärken går över så skall jag ringa senare.

Är ärligt talat mest ängslig över att behöva käka ås mkt piller. man skall ju inte äta dem för mkt, och även omdet bara blir 2 om dagen oftast, så känns det ju inte höjdare att äta varje dag liksom..

Nåja - det visar sig... Nu skall jag vara posetiv och tro att det går över =)

Vad händer mer idag då.. än fika och ev ÖF??

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • CaMi

Mel: Kikade precis in på dina bilder. Visst var det du och jag som pratade om magstorleken? Kan i såna fall säga att din mage syns betydligt mycket mer än min gjorde i slutet. I varje fall uppfattar jag det så. Men jag har inte sett så många kort på mig själv när jag var gravid så jag kanske är helt ute och cyklar.

• MallaMojs

Fortfarande ingen bm som ringt upp, men min kollega från jobbet ringde nyss och väckte mig Hihi... Hon var dock väldigt förstående och jag sa till henne att jag kommer nog inte mer, men vi får se... Jag måste ju få sjukskrivning annars kan jag inte vara hemma... Åhh, var är min bm???

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • MallaMojs

Ska jag vara så despo så jag ringer nu och sätter mig i deras evighetslånga telefonkö för att försöka förklara för en annan bm (gillar ingen annan jag pratat med där ) och få till en läkartid på något sätt?

Tvillingtjejjer **vecka 26**
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)