• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Hmm, nu blev det lite konstigt... Menade att du är gnällig, Mel Men att jag skämtade...

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • Winnertaco

Malla
    Jag tänkte bara att en tvillingförlossning kanske är en riskförlossning redan, man kan ske inte vill komplicera det hela ytterligare. Men vad vet jag...

Johanna 061223
  • Melisabeth

Malla - Haha, nej jag vet ju att jag gnällt
    Och jag står för det också.. så det så =)

MEn jag håller med, är ju helt klart et som är fördelen med att ligga "ur fas" med varandra.. Om alla låg jämsides i tid så skulle ju alla undra samma saker typ... Nu finns det ju svar att få.. eller iaf vägledning, eftersom grav. sällan handlar om absoluta svar =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Ekrlsn

jag tog hand om min lillebror från atthan föddes men jag har ingen aning om hur det känns att vara gravid eller föda och att e bara skrämmande just nu...

jag vet att jag kan bli världens bästa mamma och har en underbar kille som ställer sig och försöker laga någon mat som jag gilar mendet e ändå svårt att greppa att man ska ha ett eget barn...

• Winnertaco

xquin
    Men är det hela världen då, att de inte talar om kön? *försöker peppa lite*
    Alla känner nog att de inte vet nånting när de är gravida första gången....

Johanna 061223
  • Ekrlsn

taco men jag brukar alltid veta allt som pågår med min kropp men ni vet jag knappt någonting

• Melisabeth

Jag kan fortfarande inte riktigt greppa att det faktsikt är "ett riktigt barn" i mig.... trots alla knuffar, byffar, fötter och kommunikation mellan A och Ella tex.... Eller att man får svar när man frågar saker....
    =)

Det kommer nog med tiden.. under grav. till viss del.. men en del fattar man säkert inte förrns ungen är ute och efter ett tag ute tillsammans

• MallaMojs

Taco...ja, som sagt - jag vet nada om förlossningar at all... Ska försöka läsa lite sen när jag blir sjukskriven, så man inte blir helt chokad sen

Mel...Same here! Jag är gnällfia nummer ett

xqin...du måste nog försöka acceptera att du inte kan ha kontroll över din kropp just nu Svårt, jag vet men så är det...

Nu ska jag gå å lägga mig... Hoppas sååå att jag kan sova ordentligt!!

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • Ekrlsn

mel jo det e väl sant... får väl se hur allt går...

malla sov gott

• Melisabeth

Nattis Malla =)

X - jag tror det kommer gå utmärkt... Och oavett hur många gånger man är greavfid så vet man inte vad som händer med kroppen eftersom alla gånger är olika, speciella/unika gånger...

Men om du undrar över saker så kan du ju testa att fråga oss... vi vet inte allt såklart, men vi kan ju göra vårt bästa med det vi vet/har erfarenhet av =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)