• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

Mel
    Om du kommer in höggravid med en body och förklarar läget så borde de ju tro på dig kan man tycka

Johanna 061223
  • MallaMojs

Åhh, så kul med sms

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • MallaMojs

Jag vill baka någonting enkelt NU...något tips?

• pucken

mel
    det är värt ett försök iaf, att gå in och klaga. du kanske kan få nåt tillgodokvitto?

• pucken

malla
    finns det nåt enklare än kladdkaka?

• Melisabeth

taco - jo man tycker väl det iaf.... Känns inte som att hålet borde bli av att tvättas tillsammans med lite andra små barnkläder liksom..

Såg nu att det var ett mindre hål på andra sidan ärmen också..
    Nä det skall jag tusan klaga på... försöka går ju iaf, inte så kul och sitta och laga helt nytt ju.. och ärmarna syns ju dessutom...

Hmm nu borde BM vara på plats.. skall testa ringa henne först, så får jag se om det blir stanna hemma, FL eller stan =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Hmm, kladdkaka ja... Jag kanske borde låta bli - är verkligen sockerberoende...

• pucken

malla
    äh en kladdkaka mer eller mindre

• Melisabeth

Bara telefonsvarare.. men då ringer jag förlossningen... De kan ju säga att jag skall ta fler alvedon eller nått iaf kanske =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)