• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • letw83

taco
    yes. men nog är det jobbigt att bara träffas ibland. men det är väl bra för självdiciplinen eller nåt och för förhållandet om inte annat

• MallaMojs

letw...ja, det låter som en bra plan tycker jag också - det är lite härligt att längta också ju!!

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • Winnertaco

letw
    Det är nog väldigt bra för förhållandet i alla fall! Men annars tror jag mycket på att göra det som känns rätt, känns det rätt att träffas varje dag så är det nog rätt att göra så!

Johanna 061223
  • Melisabeth

tokig - jo det kan jag förstå... Och jag vet ju att det är av omtanke, inte för att ni vill vara jobbiga eller så

Men nu ligger jag här och vilar lite.. A gör kaffe, och när BM kommer tillbaka från lunchen vid 13 tiden så ringer jag henne i första hand och hör vad hon säger =)

Jamen lite långsamt låter bra Letw =)
    Har mor och far vant sig igen nu eller?

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

mel
    yes det har dom vi åt påskmiddag här i lördags och det gick jättebra

• letw83

alltså, vart är fru? tycker mig inte ha sett henne på länge nu? eller är det bara jag som inte är in här så ofta?!

• Winnertaco

Asså, om Mel åker in måste någon nästan lova att skicka ett sms till mig, annars kommer jag aaaaldrig klara av att jobba ikväll

Johanna 061223
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)