• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Men då kanske vi kan ses imorrn då?

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • pucken

mm det kanske vi kan. vi lär ju ses i tråden och bestämma lite tid eller nåt

nu ska jag faktiskt passa på att ta en omgång på min crosstrainer!

• Melisabeth

Haha, vad roliga ni är =)

Var skönt att duscha iaf.... känns som att det släppte lite i ryggen iaf..... Så skall avvakta lite till och se om alvedonen börjar verka lite mer... den tar väl ett tag..

Jag som tänkte vara duktig och fixa lite på stan idag... verkar inte bli något av det... även om det itne blir någon bebis här heller idag =)

Men vi avvaktar och ser vad som händer.... säkerligen släpper det snart.. lillan verkar inte ha några planer alls på att komma ut så =)

Vad sött att Agge somnade på golvet =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Då är frågan när jag tog dem.. men det bör vara mer än 20 minuter sedan...

Men nu känns det ganska lugnt...
    Är yr, det hugger til i ryggen av och till, lite ont i huvudet och känns som jag vill/behöver spy..... Men jag spyr ju nästan aldrig så det är väl bara en känsla antar jag....

Funderar på om kaffe är bra, eller om det är en dålig idé just nu.....
    Får fråga A när han kommit ur duschen, vad han tror. Ja jag blir "dum" när jag får ont/mår dåligt, så måste ha någon annans "hjälp" att bestämma mig för saker...
    Lovar lagom gott inför förlossningen kanske.. eller inte.

Kom på att brevet till förlossningen kanske man inte bara skall ha på datorn, utan skriva ut också.. underlättar... får göra det någon dag som man kommer förbi biblan =)

Vad skall ni alla göra för kul idag då... ? =)

• Winnertaco

Idag ska jag plocka ordning här och sen jobba... weehooo...

Är du SÄKER på att det inte behöver kollas upp, Mel?

Johanna 061223
  • letw83

mel
    11.09 skrev du "knaprar mer alvedon"

• Melisabeth

Öhmm, nä säker är jag inte.... =)

Kom på att det är ju vardag, så då kan jag ju ringa BM i första hand.. tycker mig minnas att hon sa att on huvudvärken återkommer så kan jag ringa dit, eller förlossningen, beroende på när... men vardag och mitt på dagen borde ju BM funka ju..

Ringa henne istället, eller först iaf tror jag =)

JA jag är knäpp, jag vet

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)