• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

Malla
    Jag jobbar 16-01. Men jag har bytt nummer, det kommer ett sms med mitt nya nummer om en sekund till dig!

Johanna 061223
  • pucken

mel
    åh vilken ära hihi men jag sitter nog här hela dagen ändå. ska bara ut och posta bodyn, när jag hittat mina stora kuvert.

en halvtimme på crosstrainern blev det också, inte ett enda gnissel

• Melisabeth

pucken - jag tänkte som så.. du är den som är mest aktiv här.. eller "säkrast på plats" eller hur man skall se det

Men jag tror inte någon behöver jäkta upp sig eller tro så mkt... Så idag är det nog lugnt iaf..
    Och åker jag in på en koll så meddelar jag mig ju innan =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Mel
    Vi ska försöka att inte hoppas för mycket, men det är ju så svårt! Vi är tokigare än blivande mor- och farmödrar

Johanna 061223
  • pucken

mel
    du får ursäkta att bodyn ligger i en brödpåse, jag har inget annat! du får trösta dig med att det är hyfsat nyttigt bröd

• Melisabeth

pucken - haha =)
    Spela roll vad den ligger i, jag begriper nog att jag inte skall äta den iaf

Anders upptäckte idag när han tog ner torra tvätten att det var ett relativt stort hål på ärmen på en body... Den är ju såklart aldrig använd, men jag har tvättat den en gång, som jag gör med alla barnkläder..... Men har väldigt svårt att tro att hålet blivit av tvätten...

Är ett tag sedan jag köpte den, och har ingen aning om vart kvittot är... Är det ens någon idé att försöka klaga eller?

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)