• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Småtokig

Taco
    Han sover bra på nätterna somnar när han får kvällsmålet vid 22 och sedan blir han överflyttad till sin säng(ibland men inte alltid).. Sover sedan någon timme och vill äta igen och sedan om jag inte somnar om så blir han överflyttad.. Ibland vaknar han närhan blir nedlagd men då får han ligga kvar i sängen och förhoppningsvis somnar han själv men inte alltid

• MallaMojs

pucken...haha, stackars utslagna unge

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • pucken

malla
    ja, han satt och lekte med kylskåpsmagneterna och så blev det helt tyst. kollade ut i köket och där låg han på golvet. lille killen. vet inte om jag ska försöka dra på honom ytterkläderna eller om han ska få sova klart. känns som om han kan sova allt mellan 20 min och 3 timmar.

• Winnertaco

Mel
    Men jösses, har jag missat att du har värkar?!? Skit, jag som ska jobba ikväll, måste ju få veta hur det går! Jag ringer och sjukanmäler mig

Johanna 061223
  • MallaMojs

pucken...jag känner mig inte sådär jättesugen på att gå någonstans...men det hindrar ju inte dig

Kanske borde äta någonting...

• CaMi

Fick precis springa ut i full karriär eftersom Alvar började illtjuta ute i sin vagn. Och när jag kommer ut, ja då sover han??? Mardrömmar eller vad!

• pucken

malla
    jag vet inte ens om jag kommer iväg nånstans idag *suck* jag har inte bytt om ens, och ska jag hinna byta om, packa skötväskan och klä på honom lär han ju hinna vakna bara för att jävlas. och sen kommer han att gnälla i vagnen, hela vägen. kanske lika bra att göra läxor?

• MallaMojs

pucken...för mig känns det som om att jag har en massa tid på mig att fika å hänga å umgås...

• pucken

malla
    haha ja, jag antar att du kommer ha fett med fritid nu efter läkarbesöket imorgon ska jag försöka knalla till handen iaf, får vara mer förberedd på ungens sömnattacker bara

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)