• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Nej jag skall gå och lägga mig... se om jag kan få sova inatt då, eller om värken både här och var tänker fortsätta hålla mig vaken

Nattis

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

*gäsp* agge bestämde sig för att vakna 7 idag. han måste verkligen älska att vara med mig, eftersom han bara vaknar tidigt när jag ska ta honom på morgonen

• Winnertaco

Johanna bestämde sig för att sova till 7.. Det gör hon alltid när Andreas ska ta honom, när jag har henne är det 3-4 eller i bästa fall 5 som gäller...

Johanna 061223
  • pucken

agge är likadan, han sover alltid längre när micke ska ta honom och vaknar tidigt när jag jag tar honom. så irriterande. jag som är trött jämt och ständigt.

• Winnertaco

Undra om kvinnor ät tröttare än män, vi har samma problem här. Det spelar ingen roll hur myket jag får sova, är lika trött i alla fall!

Johanna 061223
  • pucken

mm det var därför jag tänkte börja träna mer, så att jag är slutkörd på kvällen och kan sova. men det verkar inte funka. igår körde jag 40 min crosstrainer, 60 promenad och 40 min jogging men jag sov lika dåligt för det.

• MallaMojs

Jag är också vaken... Har så j*vla svårt att somna om efter att jag varit på min nattliga kiss mellan 2 och 4, de i magen är supervakna då... Det är ju mysigt och så, men man blir ju lite trött

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Winnertaco

puck
    Man brukar ju sove bättre och få mer energi av att träna! Men du vet sömnexperterna säger att man bara behöver 3-4 timmars sammanhängadnde sömn för att bli pigg *himlar med ögonen*

Malla
    Jag sov aldrig när jag var gravid, jag var upptagen med att äta och se på tv på nätterna

Åh, alldeles ensam hemma, ingen unge, ingen hund

Johanna 061223
  • pucken

jag sov inte heller där i slutet, jag var upptagen med att tänka på sparpengar *suck*

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)