• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

pucken - smart att "skylla på" honom också =)
    Anders vägde sig när vi var hos BM.. jisses vad paff jag blev.. han har gått och blivit en tjockis ju..... =/ (för att vara honom alltså)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

fru
    funderar på att ta ett par vita och ett par bruna till. supersköna byxor.

mel
    jo. jag skulle gärna vara med, jag har inte riktigt samma motivation som förut och det känns som att jag skulle behöva nån som pushar mig. micke gör ju inte det, han fuskar lika mycket som jag!

• Fru Indosaurie

Kickan
    joo, det finns en hel del Räcka ut tungan
    Tur att man inte har större barn, det vore dyrt
    Jag köpte precis en molnbody från förra kollektionen på tradera, så himla snygg!

• pucken

fru
    jag kommer liksom ha slitit upp byxorna i låren innan sommaren ens är här på riktigt.

• Melisabeth

Pucken - jo men det blir ju lite så när man har "motsatta" problem.. Om nu Micke är spinkig så är det ju svårare att motivera, eftersom man behöver lite olika saker....
    Iaf var ju det problemet här... A skulle gå upp och jag ner... Och han går verkligen inte upp av att äta massa "vanlig bra mat"... tvångsmatade ju honom närmast och han stod still... Han går upp nu när han äter vanligt blandat med dålig mat...

Åhh nya kläder.... vill ha =)

• pucken

fru
    mmm micke kommer att slå mig vad var det nu, fick man en present om man handlar för 4000?

mel
    ja, det är lite krångligt att få ihop maten när vi är så olika. förut gjorde jag mat i två pannor, en nyttig till mig och en fetare till micke.

telefon!

• Melisabeth

Så, nu skall jag sätta mig och planera mat för när Ella kommit..... När man skall börja komma i form igen =)

Borde väl vara en bra början med en bra grund - och sedan inse att man säkert fuskar ibland, men att man har utrymme för "fusk" utan att det blir groteskt...

• pucken

mel
    det är just det där med utrymme för fusk som jag inte klarar av, jag är så långt ifrån måttligt som man kan komma.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)