• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

malla
    ja du jag får käka resterna helt enkelt. det som blir över när jag fäst remmen =)

• MallaMojs

xqin...men varför skulle din mamma ge dig pengar då? Förlåt för skumma frågor man jag förstår inte...

Tvillingtjejjer **vecka 28**
  • Kickan 84

Vad tror ni om detta då? Orangegula sidan om pojke och rosa om flicka, annars vägrar M, men blir det too much om man skulle välja rosa parasoll OCKSÅ?

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • MallaMojs

Åhh, den orangegula är ju skiiitsnygg Den rosa, njäääe...lite to much för min smak men det är ju jag!!

Tvillingtjejjer **vecka 28**
  • pucken

fastän jag gillar rosa så måste jag hålla med malla om orange och gul, skitsnyggt!

• Kickan 84

Hihi, ja fast rosa är ju så fiiiint! Älskar rosa, men "citrus"sidan är riktigt nice! Men hur blir gul åkpåse i brunt tror ni?

• Fru Indosaurie

jag tycker att du ska välja åkpåse i samma färg som basen, annars ser det too much ut tycker jag. Vi har allt rosa och det blev inte lika bra som tänkt
    Jag vill också ha en sand bas till rosa.. Fast det känns som att det blir skitigt på vintern och nu i sommar ska vi ju ha brun suflett och då gillar jag nog grå bas bättre..
    hmm.. svårt

• Kickan 84

Fru: Jo, vi får se, tanken med det rosa blir nog rosa åkpåse till det bruna och inte så mkt till den rosa, blir lite mkt som du säger...

• pucken

fru
    vad säger du? kan tom DU tycka att det kan bli för mycket rosa?! nu är jag i chocktillstånd

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)