• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Jag har just tappat en parfymflaska i handfatet här, och det gick hååål i handfatet Ojojoj...

Tvillingtjejjer **vecka 28**
  • Kickan 84
    MallaMojs skrev 2007-04-20 11:02:16 följande:
    Jag har just tappat en parfymflaska i handfatet här, och det gick hååål i handfatet Ojojoj...
    What?
    Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • pucken

malla
    gud vilket bra handfat ni har! sånt vill jag ha, vad är det för märke?

• MallaMojs

Jag tappade den inte heller, utan den trillade ut från badrumsskåpet De skulle nog hinna fixa det idag iaf!!

Tvillingtjejjer **vecka 28**
  • Melisabeth

Malla - Anders skrattade när han hörde om din gubbe och jobbet.. alltså inte elakt utan han blev chockad så det blev ett sådant där fult flabb = han kunde inte tro sina öron...

Vad mycket ni har skrivit idag.... Bara för jag inte varit här =)

Vi har varit duktiga och plockat undan och haft oss lite idag... ännu kvar att göra, men det värsta iaf borta... och tro det eller ej men jag har BAKAT =)
    Havrekex med kokos typ.... till och med jag som inte gillar kokos tyckte att de var ätbara, så det var inte så mkt i =)
    Men sådana skall vi nog göra fler, fast med lite andra smaker också.. skulle egentligen vara russin, men det hade vi ju inga =)

Funderar också på att baka Mallas dinkelbröd idag, men måste kolla upp om vi har allt som behövs först =)

Pucken - jag tänkte på det också.. hur kunde det bli så mkt i frakt för bodyn, den vägde ju typ inget?

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Just det.. Kickan, jag är helt för citrussidan av dem två förslagen =)
    Fräscht =)

• Kickan 84

Hm, jag velar jag... Gul åkpåse... hm, det känns ju liksom sommar med gult... eller?

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • Melisabeth

nu blir det Mallas bröd - jag återkommer.. och hoppas ni skrivit nått läsvärt då

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)