• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Ja, alla förlossningar är väl olika? Men man vet ju aldrig hur de klipper på TV å så...

Ok, värsta skit-dokumentären men jag bölar ändå när bebben kom upp på mage - ska jag också få uppleva den lyckan?

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • pucken

fru
    haha ja, jag ska få micke att snoka åt mig när han är inloggad. haha mig slipper hon inte.

jag betalde igår efter skolan, och jag kan hämta paketet efter skolan imorgon

och jag kände inte mycket heller. det gjorde inte ont alls efter edan, så det var mest som att skita ut en gigantisk korv.

• Fru Indosaurie

puck
    aha, du snokar när du inte är inloggad? Smidigt.

När slutar du imorrn då? Jag ska på öf men det ligger ju i centrum, alltså rissne c.

• pucken

fru
    ja, självklart. jag snokar i explorer och snackar med er i mozilla, för då kan jag vara inloggad i ena och utloggad i andra

jag har skola 9-13 enligt schemat, men jag kan in princip sluta allt mellan 10 och 14 för han kan inte planera bra alls.

• Winnertaco

Vilken jäkla lyx, för mig var det ju då oförändrat läge även efter eda:n *muttrar* Ändå vill jag göra det igen...

Jag tycker att det är lite löjligt att be folk sluta snoka, har man valt att registrera sig och skriva om saker här få man väl acceptera att folk läser det?!

• Fru Indosaurie

puck
    haha, du är smart du Räcka ut tungan

jag ska till öf kl 13 tror jag det var, beror på mitt sällskap.
    Men jag har mob med mig iaf.

• pucken

taco
    egentligen är det otroligt att edan verkar så olika på olika personer. allt mitt onda försvann verkligen. de sa att det skulle ta en halvtimme för full effekt men efter 5 min kände jag ingenting och snackade med micke precis som vanligt.

fru
    jag kanske kan dra tidigare och skylla på agge. det brukar jag göra när jag tycker att läraren är dryg. rätt ofta allstå.

• Fru Indosaurie

Edan ska ta bort all värk, annars har läkaren lagt den fel.
    Dom tänkte lägga om min eda men sen sjönk hjärtljuden och det gjordes en massa blodprov och så kom beslutet om snitt.

• pucken

är det nån här som fattar hur man använder formatmalla i word? mina rubriker numreras inte som de ska.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)