• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

De ville lägga om min eda också, men jag vägrade Då tog de beslut om snitt istället, kanske för att de itne orkade med vrånga mig mer

Jag fick en värk preis när läkaren hade nålen inne i ryggraden, och jag KUNDE inte ligga still, det var antagligen då det blev fel!

• Fru Indosaurie

Jag kände inte ett skit när dom la min eda, jag sög lustgas utan att sluta en enda gång, bara när jag skulle säga nåt lustigt

• pucken

det var ju omöjligt att lägga ifrån sig lustgasen. jag blev helt väck och visste inte vad jag gjorde, kunde inte kontrollera armar och ben. så över om jag försökte ta bort gasmasken så lyckades jag inte. måste varit kul att se!

• Fru Indosaurie

VARFÖR skulle jag ge W vatten mitt i maten? suck.
    hon kan inte hantera pipmuggen själv heller så nu får jag lov att sitta och hinka i henne annars skriker hon.

• Winnertaco

Lustgasen hade ingen effekt på mig, fick höra efteråt att man skulle andas in med både munnen och näsan och dessutom mycket djupare och fler gånger än vad jag gjorde... Bra att man får information, liksom...

• pucken

agge dricker bara ur mugg, och han börjar bli jätteduktig på det. och man ska verkligen inte ge vatten mitt i måltiden, då vill de ju knappt äta!

• Winnertaco

Undra varför barn tycker att det är så mycket roligare att dricka. Lite gulligt är det ju, men man kan ju iknte leva på vatten!

• Fru Indosaurie

antar att dagens matschema gick åt helvete då. bah.

Nu kom solhattarna med posten!

Puck
    vad har agge för huvudomfång?

• pucken

fru
    hmm 49 tror jag hon mätte det till sist. orkar inte hämta lappen bara. måste göra klart uppgiften.

• pucken

usch jag har nån obehagskänsla i benet, fan va läskigt. det känns som en blandning mellan klia/kittla och att benet sover.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)