• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

nä jag säger att jag avlöser micke nånstans, typ halvvägs hem. det brukar vi göra när vi verkligen avlöser varandra. eller jag kanske drar till med nåt annat, men jag tänkte gå tidigare så jag slipper vänta en hel evighet.

• pucken

var köpte ni smurfskivan? en som vill ha en och jag vet bara att den finns på skiva typ =)
    www.familjeliv.se/Forum-5-157/m19140447.html

det hade varit rätt kul att hänga på, men agge klarar inte 4 timmar med paul han blir helt stirrig i skolan nu, det är så många han vill leka med och einar bara busar upp honom.

• CaMi

Fru: så mycket fina kläder. Blir verkligen sugen på att handla lite!

• CaMi

Jodå! Alltså... Kläderna som kostade 100:-. Från den gamla kollektionen va? Är det begränsat antal?

• pucken

är det american idol idag? har för mig att det brukar gå när jag ska upp tidigt dagen efter.

fru
    härligt! kan ännu en få höra smurfarnas glada sång måste fixa in dem på mobilen så jag kan lyssna på tåget.

• Fru Indosaurie

CaMi
    japp, det är kläder från äldre kollektioner. Kostar 100 kr st, man bestämmer pojke eller flicka och vilken strl sen kan man få vad som helst.
    Man får köpa hur många eller några man vill.

puck
    mm verkligen en genomtänkt present som han inte ville ha skulle ha köpt "bä bä vita lamm" ist Skrikandes

• pucken

blä blä vita lamm borde den heta smurfarna rockar! ska bara hitta en bra stereo till hans rum så kan jag ha igång skivan hela dagarna. han älskar ju att vara på sitt rum nu, kryper in dit så fort han hamnar på golvet.

• pucken

fru, förresten, kl 13 vid tuben i rissne imorgon? vart ska jag =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)