• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

men jag måste erkänna att jag inte vill jobba med mitt område, inte efter den här terminen men jag hinner säkert ändra mig!

• Lokatt

i helgen ska vi ha kalas. dottern fyller 3! Eller snarare massor av kalas! båda våra föräldrars släkt är skild och har nya. Krångligt värra att få ihop det! Så på söndag har vi 3 (!!!) olika kalas. Och ett på måndag. samt att vi ska ha små kalas-fikan två gånger, ett på lördag och ett på tisdag. **suck** blir trött på att bara tänka på det!
    Har iaf. införskaffat engångs tallrikar, glas och skedar. Slippa disken!

• Winnertaco

Gokväll!

Asså, karlar är konstiga.. För två veckor sedan sa Andreas att han tyckte att jag skulle ta chansen att jobba lite extra även fast jag kanske itne ville. Idag blir han sur över att jag s'ger ja till att jobba även fast jag inte vill. 4 timmar imorrn, var det hela världen egentligen nu när jag tänker efter, liksom.. shit...

Annars är det bra här, har shoppat upp mer av skattepengarna idag

• Melisabeth

jag är likadan... eller jag velar =)
    Jag vill, men vet inte vad/hur =)

*försöker proppa lillan full med mat för förhoppningen om en lång natts sömn* =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Fru Indosaurie

mina skattepengar gick till tandläkaren och mat sen var dom slut.
    Deprimerande.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Winnertaco

Fru
    Våra börjar också ta slut nu

Jag fick inte gå till frissan förrens fredag nästa vecka *muttrar*

• Melisabeth

Jag fattar inte.. A gjord allt som man ska men har inte ens fått besked på skatteverkets sida ännu =(

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • pucken

våra skattepengar ligger på sparkontot och väntar på att vi ska behöva köpa mat och betala räkningar.

och nu, läggdags. ska upp tidigt, igen. god natt!

• Winnertaco

Nähä, nu ska vi sova, ska vara på bvc 10 imorrn. Är ju en bit att åka nuförtiden, känner inte för att byta och riskera att få en kärring

Gonatt!

• Småtokig

God morgon..

Mina skattepengar vet jag inte vad jag ska göra med det var inte så mycket bara 300..
    Är helt slut i huvudet idag, var 26 grader i sovrummet när jag vaknade och varmare kommer det antagligen att bli.. *SUCK*

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)