• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • Betzo

Thaithai kl 18.00 Måndag den 23 april

Hej!

Låter toppen! Lägger till mitt namn på listan....

Vi kommer:

MK84
    Rymdmamma
    Benjamin040722
    Mollan Malin
    SvXrt (så vida vi inte är på förlossningen )
    Babybop
    Jessie
    zazzy (om ja har råd)
    Betzo

• Betzo

Hej på er!
    Hoppas att alla mår bra och att det inte "sparkas" så hårt i magarna... Bebben i min mage är en väldigt aktiv liten krabat...Sparkar och buffar runt för fullt...

Vi har nu landat i sverige och Lule och börjat få lite koll på dagarna igen. Vi vaknar, äter och sover på normala tider. Den 30 tim resan gick bra, men det var jobbigt att sitta så länge och så mycket plats har man ju inte i flygplans stolarna....

Men vilken kamp vi har haft med vår lilla kille gällande vinterkläder..inte skoj alls...Han är ju uppväxt med shorts och Tshirt och mestadels barfota. Men nu tycker han att det är kul att vara ute och leka igen.

Hörde att man får gratis AD droppar till barn i lule, stämmer det? Någon som vet?

Sköt om er!

• zazzy

svXrt- jo jag håller med om att allt som har med vagnar å göra är helt knas, om man inte är expert så känner man sig helt lost.

Betzo- välkommen till luleå härligt å komma så här till våren.
    japp man får gratis AD droppar på mvc

nä nu blire frulle sen full rulle till bm *he he*

• MK84

Hejsan hoppsan damer!

v.20 och allt känns fortfarande som vanligt. Trodde de skulle va lite mer spciellt å va me barn, lite kramper, spyor, sparkar, men NADA, haha.. Okej, ja ska inte klaga, eller jo lite, men ändå, borde väl tacka å ta emot. Min ailien vill helt enkelt inte leka me mamma än, får tvångsleka me han då han är ute istället, hoho..

Imorgon ska ja till BM igen, hoppas få höra att han finns där igen. För nu börjar man ju undra om de verkligen är en bebis eller om de bara är, ja inte vet ja, skulle kanske inte vart me den där gröna gubben den där kvällen som kom ner från den där konstiga makapären från luften. ojoj..Undrar va Jan säger om de kommer ut en grön bebis, hohohohh....:P

Nu ska ja till skolan å C-uppsatsa mig i vanlig ordning. Å till helgen blir det Maxi igen i vanlig ordning. Hoho.. Konstigt va?

Slinker väl in här under dan då ja får tråkigt i skolan. Hoppas ni får en bra dag!

/Malin och ailien..

• fiaflikkan
    Svrxt jo det var det jag menade, men är det bara du som vattengympar? ingen som går på cityrehab?
  • PVeraB

Fiaflickan
    Jo jag tror det var nån som gick cityrehab oxå. Rymdmamma brukar oxå plaska omkring i vattnet. Fast nu på torsdag kommer jag inte fara dit. sparar mina slantar till måndagens middagsdejt istället
    (hysteriskt långt det ska vara mellan löning och löning...

zazzy
    tur att du har folk som kan ge dig råd. Syster och så

MK84
    Känner igen känslan av att inte vara gravid alls. I början hade jag inga som helst känningar, folk frågade mår du inte illa? Har foglossningar? Blir du inte trött? Jag kände mig som ett frågetecken. Allt var ju som du skriver precis som vanligt, bara lite tjockare där över magen.
    Har du moderkakan i framvägg förresten då känner man bäbis senare har jag hört. Hur som nu i v.20 får ni lyssna på det lilla hjärtat. Riktigt mysigt faktist.

• MK84

Jo, moderkakan ligger i framvägg och lillhjärtat har ja redan hört 2 ggr. I v.12 och v.16 (Du vet ja å min snälla barnmorska). Men imorgon ska vi dit igen. Så blir nice att få höra den igen och förhoppningsvis bli lite mer gravid igen. hoho..

• PVeraB

betzo
    Hej hej förresten

MK84
    Aha, så du vet innerst inne att det bor nån där. Du förtränger det bara lite ibland

• MK84

SvXrt - exakt så är de. Vet ju att nått bor i mig, Max, Ailien, Melina, ja vem de nu kan vara. Men brist på "hej mamma, här är jag" får en att bli lite skeptisk, förträngande och ja.. "ogravid"!

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007