• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • fiaflikkan

Okej Jessie, då kommer vi nog att ses ska på mitt första besök nästa vecka men då är det ju skölva sjukgymnastikundersökningen jag ska göra eller vad man då ska kalla det en gång kostar 80kr och när man har betalat totalt 900 går man gratis. Ska bli sååå skönt att komma igång, har tappat kondisen helt och jag verkligen känner hur musklerna bara rinner av kroppen!

Mk84 det kanske är en bra sak att vänta med att ändra tills många har gjort sitt UL..

På tal om Ul, hur funkar det här i Luleå, kostar det verkligen 100kr/kort? och har man möjlighet att ta med ett VHS band och få det hela inspelat?

• zazzy

jag var i lyckans rus då jag å min syrra knalla ut från ul glömmde helt bort att man måste betala bilderna haha kom jag ju på senare samma kväll tihi=)

• Liams mamma

Fiaklikkan: vi betalade 100 kr för 3 bilder... vet inte om det är så eller om det berodde på att våra bilder inte var så jätte bra....

v.25... tiden går fort!!
  • MK84

Jag betalade också 100 kr för tre bilder. Tror de är det som är "standard" i nuläget. Vet inte om man kan ta med nått band och få de inspelat dock, har då aldrig hört om nå sånt.

• Mollan Malin

100 spänn betalade vi oxå, men då fick vi 5 bilder... kanske var för att det var så många som ville vara med på bild

• zazzy

tjenixen!
    vad görs? jag e hemma å tar det luungt är så trött
    idag hmm men jag antar att man kan inte alltid vara
    på topp.
    bättre spara på krafterna tills i morron då
    blir det grillparty hos en polare gu så gott.
    älskar ju marinerade champinoner å grilla de e ju bland det
    godaste man kan grilla gärna om dom fått lega länge i marinaden.

men oj nu blev jag ju som små hungrig av mitt matprat hmm
    får se om man har nå gott att knapra på ikväll,kanske en fruktsallad lät ju jävligt gott å juice mums har blitt helt galen i apelsin juice...

ha en trevlig fredaskväll..!!

• Aquagreen

Fiaflikkan - Nope ingen möjlighet att få de på VHS band ni får ta med video kamera själv o filma UL de är ju mycke roligare

• Mymlan74

Hej på er alla!

det var ett tag sen sist jag var in här. Är helt slut nu av att ha stått och bakat både kanelbullar och moccarutor. Min Elvira har 10-årskalas på söndag och just bullar och moccarutor är hennes absoluta favoriter. Snacka om att vristerna påminner om elefantben när man har stått upp alldeles för länge... kanske dags att böja sig ner och slita av sig sockarna som stasar så fint...

Mollan Malin: Vilken vinstlott du har dragit! Två bebisar på samma gång , GRATTIS!!

Såg att ni skrev om Niferex. Jag får världens rännskita av att äta dessa kapslar. Jag är ju helt klart piggare sen jag började med dem men magen är helt ur lag...

• bebisen2007
    babybop : nej min BM sa inget om vad som är "normalt". mitt blodvärde låg på 99 då vi kollade. och det tyckte hon inte var bra alls. men men, får se den 2 maj vad det visar då :)

ojbebis : vi skulle ju inte ta reda på könet, eller jag hade bestämt att jag inte ville vet. men något inom mig ville ändå! :) så det verkar vara en liten kille :) hon visade något som hon sa hade kunnat vara en snopp, och enligt oss såg det ut som det också :D men hon sa att hon hade haft fel förut :) men jag kommer då köpa lite pojkkläder jag, skulle det kika ut en tös så har jag flera flera kartonger med flickkläder från min dotter :) men i nuläget är vi inställda på pojk!

fiaflikkan : 100 kr för 3 st kort blev det för oss också. och tyvärr mycket dåliga kort om man frågar mig :( men men, fick ju iaf se bra bilder på den live ;)

alla ni andra : tack för alla lycka till! så lättad att det faktiskt fanns en liten bebis i magen som levde om och drack en massa :) den såg såå rolig ut när den drack! :) tänk att få se den hela tiden. hade varit rätt intressant att se vad den roar sig med hela dagarna :)

mitt nya BF blev 30 sept!

jag äääär faktiskt gravid på riktigt!  Skrattande
    mamma till ღ♥moa 040611♥ღ väntar nr2 ღ♥070930♥ღ
Svar på tråden Luleås höstmammor 2007