• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • MK84

Hahahahaha... Ja, herregu, allt ska dom då hitta på..

• bebisen2007

ja fy tusan! undra vad för människor som vill ha såna vagnar :) snart är det väl någon sjuk trend att ha sånt så dom flesta köper dom. haha. eller .. sjukt vore det isf, men jag hade ju inte blitt förvånad! :D jag skulle då inte följa den trenden isf ;)

mamma till ღ♥moa 040611♥ღ väntar nr2 ღ♥070924♥ღ
  • MK84

Shoppoholic!

Ja, man kan nästan tro att jag vunnit på lotto, eller så är de så att ja vart å nallat på sparkontot mitt! ;)

Har vart på en riktig rantar-runda idag. Först släppa ut katten i gammelstad, sen till HM på storheden å reklamera mina favvobyxor som hade ett stort hål i tyget efter bara 3 veckor, så ja fick nya. Sen till stan och lämna igen mina skor som efter 4 veckor tar in grus i skorna GENOM sulan, jepps, hål i båda skorna. Så då var ja givetvis tvungen att köpa nya skor. Så bidde ett par Walkisar från Stadium. Sen råkade ja gå in på Indiska och var ju då tvungen att köpa en kjol och 2 tröjor, hoho.. Men de är sant, jag vaaaaaar tvungen, för alla mina tröjor är som för korta vid magen numer. Sen hem och laga mat för att sen åka tillbaka till gammelstad och släppa in katten samt ta en prommis me karln min.

Sen i kväll har ja varit produktiv och skrivit ett kärleksbrev till försäkringskassan så att jag blir en i deras gäng. Är man aldrig sjuk är man ju fett utmobbad och finns inte i några register. Passade även på att beställa en ny mobil. Blir en Nokia 6131, tyckte den va som enkel. Ja är ju inte nån prylnörd alls, så är ju helt amazing att jag köpt en ny mobil, haha. Annars brukar de alltid vara mamma som köper en ny åt mig för att hon tycker den jag har är 100 år gammal, vilket hon brukar tycka så där var tredje år ungefär, haha.. Vilken mamma ja har va ;)Nåja, snart är de slut på de, snart kommer hon bara ha ögon för Max.

Gu va ja skriver, hej å hå. Mina vänner klagar på att ja aldrig skriver i min blogg nu mer, men ja skriver så mycket strunt här ju så ids inte skriva i bloggen också, hehe..=)

Är de ingen som har nån rolig historia att komma me, tycker de är som lugnt i tråden nu, hohoh..=)

• PVeraB

MK84
    Kände igen det där med att aldrig vara sjuk. Fanns inte heller hos dom, eller ja en gaaaammal anställning från 2004 hade dom. Blev till att skicka in div papper. Tror det stämmer nu. Ska ringa på fredag i säkerhet skull å kolla att allt verkligt är rätt.

Näe inga roliga historier... Kråkan verkar inte vilja bli flygfärdig heller. Får nog behålla tjockismagen tills 1 maj ändå

• fiaflikkan
    zazzy jag tänkte på en sak angående ditt vagnskval ;) jag har hört att vagnar med vändbart handtag ofta blir instabilare fortare än en vagn med "vanligt" handtag. De som jag har hört det från tycker inte att det gör så mycket om funktionen inte finns så länge man kan väda på ligg eller sittdelen istället.. en tanke bara..
  • Mollan Malin

Svxrt: Vilken vagn!! Den ser ju ut som ett skämt.... Som en ombyggd pallbjörn typ.

Idag ska jag ha semester från skolan... Behöver vila lite känner jag.  Det kanske blir en sväng ner på stan om jag orkar kamma mig Räcka ut tungan

Ska få fingrarna ur xxxxxx och lägga ut min första magbild nu oxå...
    Hoppas ni och era magar mår bra!

Kram/ Malin

• Mollan Malin

Nu så... nu syns kulan bland mina bilder hoppas jag!

• PVeraB

Mollan Malin
    Jag vet, den var ju stenful. Fast ett gott skratt fick man sig
    har oxå en sån dag idag. Slöar och latar mig. Skönt faktist

• Mollan Malin

Hmmm...nu menar du inte min mage väl..?

• PVeraB

Mollan Malin
    ha ha, nej då, den var ju som en vanlig mage. Tänkte mest på den där fåninga vagnen ju.
    fast nog syntes det att där bor två i den. (i magen då förståss inte i vagnen, oj vad det här blev rörigt)

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007