• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • PVeraB

MK84
    en vecka? Fast nu tror ingen längre på mitt andra ljug, det var 1 oktober. Lite därför jag skriver i den här listan bara för att övertyga mig själv. ha ha
    Hur är det själv då? Med magen å skolan å alltsammans?

• zazzy

svXrt: nope inget nytt ännu står i kö på 1 lägenhet på örnöset å jag e på plats nr4 så jag får se om jag får den.
    jag är ute efter en 2:a eller en 3:a beror lite grann på hyres kostanden och så eftersom jag är ensamstående..
    men men snart är det min tur det vet jag bara.

• PVeraB

zazzy
    Vart på örnäset? En kompis till mig har bott där. De var fina lägenheter, hon bodde på Vretgatan (vägen?) Fjärde plats då lär du få den om du vill ha den. Ska du på visning?
    Det är ju det där ständiga med pengar, har du rätt till bostadsbidrag tro? Å hoppas verkligen du slipper dubbla hyror. hu hu

• zazzy

ja den här som jag står i kö på är på edeforsgatan brevid vretvägen. har stått flera gångeer på lgh där å haft typ plats 3 o 4 men inte fått den, men jag får snart en.
    jag har inte sett den men jag vet hur dom ser ut.
    jag har en 1:a nu på hertsön som är nog så dyr för en 1:a
    jag betala 2861kr men jag får bostadsbidrag redan nu så jag kommer att få det då jag flyttar,
    jag slipper nog betala dubbla hyror eftersom det är så många som tvingas flytta till hertsön o 1:orna är väldigt eftertraktade.

• MK84

SvXrt- 1 oktober, he, vaddå överburenhet! ;)

Är bra me mig och magen, den växer då, men int är de nån livlig kabrat där i inte. Han sooover, haha.. Så kommer ja säga tills motsatsen är bevisad. Att BM säger att han inte sover tror ja inte på :P Skolan, ja huvva, de är så mycket och ja är så less. Kommer man nånsin bli klar måntro? Idag känns de då som världens bakslag eftersom vi kommit på att vi ska byta fokus och de 3 veckor innan deadline. *suck*

Men hör ni brudar: Ja tänkte va en sån där tråkig jäkel som bangar i sista minuten (fast att ja inte själv tycker om sånna). Men ja är inte alls upplagd för nån social aktivitet i kväll. Känner mig trött å less å vill bara sitta hemma i soffan och titta ut på regnet. Hoppas ni tappra själar som lyckas ta en till träffarna får det trevlig och äter så ni storknar..

/Trött och kinkig Malin

• Liams mamma

Hur många blir vi idag? 5st?

v.26
  • MK84

Ja tror ni blir 6 : Rymdmamma, Mollan Malin, SvXrt, Babybop, Betzo och ojbebis

• Liams mamma

hah, glömde ju räkna med mig själv!

v.26
  • Mollan Malin

Gaaaahh!! Jag kan inte heller följaGråter
    Jag vill ju träffa er juh!!!!
    Det blev en miss i planeringen helt enkelt... men men... inget att göra åt. F'låt

Imorgon åker vi till Skåne på besök inför flytten. har bokat besök på en massa skolor och även et besök i lägenheten som vi inte har sett men redan skrivit kontrakt på... Tänk om den är skitful.....Fundersam

Kram på er och ha en bra vecka. Kanske skriver nån rad där nerifrån om signalerna når ända hit upp till Norrland från SkåneFlört

Malin

• PVeraB

zazzy
    det var en dyr etta. Är den stor? Jo, du lär nog få en annan innan bäbis kommer, brukar vara lättare på sommaren. Vi fick våran trea då. hade urusel kötid. Vi hade en himla tur + att folk säkerligen var på semester och inte hade tid att kolla lägenhet.
    Varför tvingas folk flytta till Hertsön?

MK84
    Mjo, var lite less när folk ska du ha i april du som äääär så liten.
    Har du moderkakan i framvägg? Då tar det lite tid innan man känner ngt säger de som vet. Hur länge är det kvar på skoleriet för dig? Näe, fy vad trist att börja om när det är så kort med tid kvar. Gissar att ni får sitta mest hela tiden nu då. Ska minnsann det tänka på er...
    Synd att du inte har orken att följa på maten, men jag ska käka lite åt dig å Max

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007