• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Annfis

Minihedvig: Det är ju kanon. Håller tummarna för er!

• MiniHedvig

Annfis; Tack! Och ser nu om jag räknar efter att det till och med bara är dag 12 i cykeln

• Annfis

Här har fortfarnande inte mensen kommit. Hade massa mensverk igår kväll men idag är det borta. Tycker mina bröst känns större o tyngre än vanligt o jag mår illa till o från. Men det kan lika gärna vara jag som inbillar mig o letar efter symtom för mycket. Ska ändå vänta tills veckan är över innan jag testar efter som mensen var 13 dagar sen förra månaden bara så där. Hoppas ju inte det är Apiforcen som har förlängt cykeln. Har ju läst ett par som råkat ur för det.

• Bummelumman

Jag håller tummarna för dig Annfis! Jag hade ungefär samma känningar som du (eller brist på känningar) och jag plussade ju!

Hodie mihi - cras tibi
  • berlin1

Grattis bummelumman!

Annfis: precis så var mina symtom!

• Annfis

Tack! Nu fick jag lite av hoppet tillbaka. Nu vet jag inte om jag kan vänta tills nästa vecka o testa. Ska nog tjata på sambon att jag vill köpa test. Lovar att håller er underrättade om det händer nåt.

• festis

har inte heller fått någon mens än =( och jag mår oxå illa till och från, men inte varje dag liksom.... Vet ej om apiforcen hjälper på mej eller inte.... *snyft*

• Mignonne

brummelumman - grattis!!!!!!

Hur känner ni er när ni har äl??? Jag har edan någon dag ont i ländryggen men känner inget i tuttarna. Flytningar har jag dålig koll på. Idag känns det som om värken tilltar. Min menscykel är helt snurrig från ivf behandlingen så jag har ingen koll längre på längden. Undrar om man får någon äl eller inte. Jag vill inte köra med tester för jag får nämligen komma till min klinik i slutet av nästa vecka och då kan de ge mig besked via blodprov. Jag får helt enkelt vänta men det känns helt klart mer denna cykeln än de andra och då hade jag ingen äl även om det fanns lite värk.

Svar på tråden APIFORCE!