• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Annfis

Nu har jag testat o det blev minus. O nu börjar jag känna mensen på g. Men vi får se.

• Bummelumman

Testade nu på morgonen och både jag och sambon tycker oss se ett svagt svagt streck. Kan i och för sig vara ett spökstreck fastjag har aldrig sett det förut. Testar på tisdag med CBdigital...

Hodie mihi - cras tibi
  • Tintene

Usch..det här börjar kännas jobbigt... denna väntan på äl som inte verkar komma... E nu på dag 24 o ingen äl..:( Försöker hålla hoppet uppe...

Icefemale: Du fick ju utslag på äl-testen på dag 27... När började du känna symptomen ???

Även ni andra som äter apiforce... Hur har det varit för er? Vilka/vilket symptom kommer först..-molvärken eller äl-flytningarna?Båda?

• icefemale

Det var de kraftiga flytningarna som jag upptäckte, men min kropp är allt konstig, för nu har jag haft stegring på cb-digital 3 dagar på raken, den 23, 24 och 25 sen slutade jag testa för testen tog slut. Jag tempar ju också och fertility friend satte ut ÄL då jag trodde det stämde (i samma veva som mina flytningar var). Men, nu när jag fått stegring på ÄL så togs äl bort från kurvan. Jag vet jag är dålig på att förklara. Min kurva finns länkad på min sida. Jag har mått illa i en vecka och haft ont i magen och fattar absolut ingenting alls vad som händer med min kropp. Räknar med BIM mellan den 1-10 juni. Även om jag hade ÄL då testen visade på stegring senast så har min cykel ändå förkortats med ca. 3 veckor.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • Annfis

Icefemale: Måste vara skönt för dig att cykeln kortas in. Hoppas ni prickade in äl iaf.

• kantarellkisse

Första månaden, när jag körde med apiforce, kajkade hela systemet ihop. Jag får alltid LH-stegring cd15, och gick och väntade och vankande. Var "stand by" för insemination från cd11 och gav upp om ägglossningen cd20. Cd21 gav stickorna slutligen utslag,då hade jag ätit migränmediciner och det var bara att lägga ned försöket.

Det har fungerat bättre denna månad fram till ägg-mätning - där cd15 återigen såg bra ut men sen fick jag stegring cd15, cd17 och cd18. Trodde inte det var möjligt med två stegringar :-S

Men jag börjar bli lite förvirrad i min inställning till royal gelly, samtidigt som det verkar fungera bättre från gång till nästa. Men jag fick rätt många startade en tråd om problemen med Apiforce, har för mig att någon också pratade om illamående och nästan lite feberkänsla. Jag kommer pröva en månad till, sen lägger jag ner detta. Kanske har jag redan tillräckligt östrogen och kroppen blir bara snurrig? Ska bli kul att se om procenten ökar för listan... Men varför ligger de tre gravida inte med i statistiken?

• Tintene
    Bummelumman skrev 2007-05-27 09:14:54 följande:
    Testade nu på morgonen och både jag och sambon tycker oss se ett svagt svagt streck. Kan i och för sig vara ett spökstreck fastjag har aldrig sett det förut. Testar på tisdag med CBdigital...
    spännande! hoppas, hoppas, hoppas...!!!!!!
  • Tintene
    Bummelumman skrev 2007-05-27 19:39:16 följande:
    Tack Tetinne! Hur går det för dig?
    nja.. går sådär.. Fortfarande inget utslag på äl-stickorna (dag 24) o jag börjar tappa hoppet lite.. men ska väl försöka hålla modet uppe. Bör inte ha äl förrän runt den 31:a om denna cykel e lika lång som de brukar vara.. Hade ju dock hoppats på att apiforcen jag äter denna månad skulle hjälpa till att korta ner cykeln lite... men verkar inte så :(
  • kantarellkisse

Tetienne> Det kan faktiskt bli tvärtom första månaden med apiforce. Min cykel gick + 6 dagar förra månaden

Svar på tråden APIFORCE!