• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Bummelumman

Testade imorse och ett fint plus blev det. Kanske var det Apiforcen som gjorde det...

Hodie mihi - cras tibi
  • Tessah

Flyttar ner dej Bummelgumman till gravida ;) Grattis igen.!

Apiforce-BIM-lista

23/5 I väntan på mirakel (1)
    28/5 mycat81 (1)
    29/5 Annfis (1)
    31/5, Sweetangel85, Kantarellkisse (2)
    1/6 icefemale (1)
    5/6 Snozie (1)
    10/6 Tetinne (1)
    13/6 Fröken Jansson, Fanny87 (2)
    19/6 eitss (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1)
    ?/? Zannz (1)

Statistik: 17 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1
    *Bummelgumman

♥ Nathanael -05 ♥ Bebis i magen v.6 ♥ Blogg-->www.tessah.blogg.se
  • MiniHedvig

GRATTIS Brummelumman!

En nyfiken fråga - kände du av äl mera när du åt Apriforce än annars? Kom äl tidigare för dig?

• mycat81

GRATTIS BUMMELUMMAN!!!!
    Ännu en Apriforce-bebis är bakad

Här är det ingen förändring, känner INGENTING och vet därför inte vad jag ska tro.
    Men jag ska hålla mig veckan ut innan jag vågar testa. Jag tror nämligen att mensen kommer till helgen

Jag har oxå haft en del "biverkningar", illamående och huvudvärk har väl varit de mest utmärkande. Har även haft dåligt tålamod och kort stubin, kortare än vanligt
    Men det får väl omgivningen vänja sig vid, grav-hormoner är visst inte att leka med

• Annfis

Grattis igen Brummelumman!!!

Här har bim snart passerat o än är det ingen syn av mensen. Har mått lite illa de senaste dagarna men jag vet inte om det är Apiforcen som gör det. Min mens var försenad 13 dagar förra månaden utan jag vet varför o den har varti regelb innan. Men jag misstänker att det kan vara nåt sånt nu med. Ska vänta veckan ut innan jag testar om inte mensen kommit innan.

Känner igen mig med dåligt humör o inget tålamod. Har nog varit extra känslig oxå sen jag började nu när jag tänker efter.

• Bummelumman

Tack Tetinne! Nja jag har illamående, ont i magen och grymt ömma bröst. Annars inget.

Tack MiniHedvig! Kan inte direkt säga eftersom jag bara åt Apiforce ett kort tag så jag vet inte hur det påverkade min cykel. Däremot kände jag inte av ÄL mera utan precis som vanligt.

Tack Mycat81! Nu väntar den på fler Apiforcebebisar...

Hodie mihi - cras tibi
Svar på tråden APIFORCE!