• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Fanny87

PS.. GRATTIS TILL ER SOM FÅTT PLUS!!!!

Och tänkte höra är det okiom jag stannar fast jag inte äter apiforce just nu???

• Fröken Jansson

Hej på er! Tänkte bara berätta en glad sak - jag har fullt utslag på ÄL-stickan idag - nu j*drans skare sexas!
    Tänk om det skulle gå vägen denna gången? Första månaden med Apiforce... Häftigt i såna fall! Ja, vi får välan se... Håll tummarna för mig nu att riddarna hittar rätt!

Fanny87: Tycker det låter som ett klokt beslut. Och för mig får du stanna iallafall

• Fanny87

fröker Jansson: Vad bra, för jag trivs här...

• Mignonne

fanny87 - klart du får vara kvar!

Jag är på dag 12 och jag vet inte om det kommer hända något. Har lite molande värk i ryggslutet sedan någon dag men det varken ökar eller minskar. Vet inte riktigt vad jag skall anylsera mera..

Ibland skulle jag vilja trycka in paus knappen i huvudet gällande tankar och funderingar kring äl och barn. Det är så stressade och det kan knappas vara bra för en hälsa....

• Annfis

Fanny87: Klart du ska stanna kvar hos oss.

Själv har inte mensen dykt upp än men jag ger det veckan ut. Den var nästan 2 veckor sen förra gången o varför vet jag inte men denna månaden hade jag mer äl-flytningar än vanligt (ursäkta infon). Så det är bara att vänta o se.

Fröken Jansson: Det låter ju kanon. Bara på han!

• Fröken Jansson

AnnFis: Japp! Han vet vad som gäller den närmaste tiden - tur att vi har övade flitigt förra veckan

• geten

Tar bort mej, tanten kom på besök 2 dagar för tidigt.

Apiforce-BIM-lista

23/5 I väntan på mirakel (1)
    28/5 mycat81 (1)
    29/5 Bummelumman, Annfis (2)
    31/5, Sweetangel85, Kantarellkisse (2)
    1/6 icefemale (1)
    5/6 Snozie (1)
    10/6 Tetinne (1)
    13/6 Fröken Jansson, Fanny87 (2)
    19/6 eitss (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1)
    ?/? Zannz (1)

Statistik: 17 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1

• mycat81

Har inte skrivit på länge, men det finns inte så mycket att skriva när man är mitt i den låååånga vänta på BIM

BIM idag, inga ledtrådar varken åt ena eller andra hållet. Jag uppdaterar när jag vet, men jag tror tanten kommer i slutet av veckan

Lycka till Annfis och Bummelumman!
    Det är ni som står näst på tur.

• Bummelumman

mycat81: Tack så mycket. Kommer att testa imorgon och då hoppas jag på ett plus.

Hodie mihi - cras tibi
Svar på tråden APIFORCE!