• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • mycat81

Fanny87 och Fröken Jansson:

KÖR PÅ!!!

Vi vill bättra på statistiken och fylla på med namn i den undre delen av listan

• Tintene

Nån apiforce-knaprare här som blivit extra "blödig" sen ni började med apiforce..? Jag tycker jag blivit extra känslig o gråtig/irriterad senaste tiden (går upp o ner) o undrar om det kan bero på apiforcen..?!

• festis

mår lite lätt illa på kvällaarna, oftast. kan det bero på apiforcen? övrigt har jag inte mkt känningar av nå mens eller ÄL! :( vill ha ÄL!

• Tessah
    mycat81 skrev 2007-05-28 18:39:25 följande:
    Har inte skrivit på länge, men det finns inte så mycket att skriva när man är mitt i den låååånga vänta på BIM BIM idag, inga ledtrådar varken åt ena eller andra hållet. Jag uppdaterar när jag vet, men jag tror tanten kommer i slutet av veckan Lycka till Annfis och Bummelumman! Det är ni som står näst på tur.
    hur har de gått ????? ingen tant hoppas jag ;) när tänker du testa?
    festis skrev 2007-05-29 08:03:13 följande:
    mår lite lätt illa på kvällaarna, oftast. kan det bero på apiforcen? övrigt har jag inte mkt känningar av nå mens eller ÄL! :( vill ha ÄL!
    jag hade ett lätt illamående från och till med apiforce.
    när har du bim?
    Tintene skrev 2007-05-28 20:45:40 följande:
    Nån apiforce-knaprare här som blivit extra "blödig" sen ni började med apiforce..? Jag tycker jag blivit extra känslig o gråtig/irriterad senaste tiden (går upp o ner) o undrar om det kan bero på apiforcen..?!
    kan de säkert. :)
    ♥ Nathanael -05 ♥ Bebis i magen v.6 ♥ Blogg-->www.tessah.blogg.se
  • Fanny87
    Tintene skrev 2007-05-28 20:45:40 följande:
    jag tyckte jag fick dåligare tålamod och vaknade varje dag med huvudvärk, så jag har gjort ett uppehåll med apiforce nu, känner mig redan piggare igen, tålde inget alls när jag gick på apiforce...
  • festis

Tessah - jag vet inte när jag BIM..... har inte någon mens ännu =( har inte haft det på någon månad.

• geten

Ska också göra ett uppehåll med apiforce, har varit så lätt irriterad och trött, uppblåst mage ska se om det blir bättre nu, blir det inte det så börjar jag igen.

• Fröken Jansson

Mycat81: Jajjebullar! Skall gör mitt bästa för att bättra på statistiken.

Bummelumman: Har du testat än? *nyfiken*

• conspiracy

tempar på FF också, utsatt ÄL i fredags, samma dag som jag hade såna jävla kramper i magen till o från, så de måste stämma ;) antar att de va tack vare eller pga apiforcen ;) och fick typ blodblandad flytning efter sex både onsdan o fredan då också, känsligare pga apiforcen me? haha ;D

• conspiracy

ni som blivit gravid me apiforce? hur har ni känt er? ingenting eller mycke?

Svar på tråden APIFORCE!