• Anonym (Förbannad)

Diagnosen bakfall..

Satte in en p-stav 2006 samtidigt som aborten..Har haft blödningar lika länge och samt problem med magen..måste gå på toa hela tiden kan ej åka buss..måste alltid tömma tarmarna helt sjukt..jag har varit på gyn 4-6 gånger och fick dignosen bakfall och jag kanske ej kan få några barn..& blödningarna har "lukrat" upp livmodern...Jag har inget liv kan inte gå ut..& läkarna vill ej ta ut p-staven och dem vill ej operea mig..Dem uttryckte sig du få leva med detta..
    Är det någon som har har/haft likande problem allt gåt just nu bara utför..

• Svar på tråden Diagnosen bakfall..
  • Rebekah84
    okej, det jag fick reda på var just att man inte kan bajsa eftersom livmodern trycker igen tarmen. det säger sig själv lite.

Du, byt läkare!!!!!!

Ska du åka in o ta ut staven nu eller? Åk till VC
  • Anonym (Förbannad)

Ja måste ut med den...men det finns inget jag kan göra fören remissen vc tar ej ut den...

• Snirkel

Stavarna plockas ut under lokalbedövning och det tar max en kvart från och med de stoppar sprutan i armen på dig tills stavarna är ute. Jäkligt illa att du inte fått dem utplockade trots att du sagt till redan i augusti. Jag skulle ha gått dit och krävt att få tid för att få dem utplockade inom en vecka och hotat med anmälning annars.

• Rebekah84
    Snirkel skrev 2007-04-14 15:46:49 följande:
    Stavarna plockas ut under lokalbedövning och det tar max en kvart från och med de stoppar sprutan i armen på dig tills stavarna är ute. Jäkligt illa att du inte fått dem utplockade trots att du sagt till redan i augusti. Jag skulle ha gått dit och krävt att få tid för att få dem utplockade inom en vecka och hotat med anmälning annars.
    Typ???  Hallå tänk om hon åkt in o sagt hej jag ska skaffa barn, ta ut den.

Och de säger nej?????

ööööhhh????
  • WhiteTrash

Du kan inte åka in till akuten och få ta ut den då?

• Anonym (Förbannad)

Nej får inte ta ut den måste vänta...

• Snirkel

Anmäl! De KAN inte neka helt enkelt.

• Rebekah84
    Anonym (Förbannad) skrev 2007-04-14 15:48:39 följande:
    Nej får inte ta ut den måste vänta...
    Vsddå får?? Det finns inget som säger att du inte får????

Inte så, med risk att låte elak, men varför vill du inte lyssna?

ÅK in och TA UT staven!
  • Anonym (Förbannad)

Ja få ju helt enkelt göra det...knappt man har ork bara

• Rebekah84
    Snirkel skrev 2007-04-14 15:50:01 följande:
    Anmäl! De KAN inte neka helt enkelt.
    haha modeordet, anmäl

Men jo, OM det är som du säger. Så anmäl.
Svar på tråden Diagnosen bakfall..