• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2
    Yoyna skrev 2007-05-21 21:26:56 följande:
    Haha, om vi ska prata skenis-tecken så har jag en hel radda!*extremt lättrörd*hugg/värk i hö ljumske idag*mensvärk, men ingen mens (kommer ju inte förrän imorn el. på onsdag)*hungrig!!!Så, give it to me; gravid eller inte?
    Jag har varit extremt lättrörd i flera månader. Är alltid lättrörd men det har blivit värre och värre. Borde ploppa ut en unge när som helst helt enkelt.

En kompis, kompis sambos syster (långsökt javisst) som är 20 år fick helt plötsligt jätteonht i magen. Låg och grät. Åkte ambulans in till akuten tillsammans med sin mamma och efter 2 timmar så födde hon en liten tjej utan att veta om att hon var gravid. Men hur mycket i förnekelse är man om man inte märker barnet rörelser? 
  • Skrutt 83

Hehe, ja det vore nåt med en sådan tävling!

Cia: Det är bra, så vi inte missar nåt symtom! =)

• Skrutt 83

Frila: Låter ju helt otroligt! Har hört om liknade fall förrut men det låter ju så skummt. Tycker ibland jag känner nåt inne i magen som rör sig, men det är nog bara tarmar som rör sig dessvärre =)

• Frila2

Cia: jag har också ett symtom. Grym mensvärk (kan beror på att jag har mens men då vinner jag inget diplom).

Skrutt: Har också hört det tidigare men hur kan man missa det. Hur kan omgivningen undgå att se magen? Men tjejer är väl bra på att dölja grejer. Hon hade väl inte velat veta av att det var någonting där.

• enlitenbitkaka

Hihi....om man skulle sammanställa alla skengravid på FL, visst skulle vi Syltfiskar ligga i topp då?

Frila2 skrev 2007-05-21 21:30:13 följande:
    Men visst va den fin? Större än ett normalstort hus....men med fina möbler och en hel drös med ungar så skullle jag trivas fint Perfekt läge med världens största rastgård utanför...
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2

Nu har sambon kommit hit. Har varit på jobbet. Får väl vara lite social en stund. Ska sedan beställa lite filmer på nätet till honom. Han fyller år på söndag (mors dag). 

Godnatt, hörs imorgon igen.

• Cia80

Skrutt,
    Det har jag också hört. Känns dock som att det är lite tidigt för mensen att komma. (Men jag kan ju ha räknat fel)

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-21 21:41:21 följande:
    Hihi....om man skulle sammanställa alla skengravid på FL, visst skulle vi Syltfiskar ligga i topp då? Men visst va den fin? Större än ett normalstort hus....men med fina möbler och en hel drös med ungar så skullle jag trivas fint Perfekt läge med världens största rastgård utanför...
    Ja, jag hade ju inte tackat nej om jag fick den. Men jag hade nog inte lagt 10 miljoner på den..