• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-22 16:28:45 följande:
    lusse,Ja, det är verkligen skönt. Dock har jag inte märkt nån större skillnad sen jag slutade med dem. Fast det är ändå skönt att slippa ta hormoner varje dag.
    Nej det ska bli spännande att se om kroppen reagerar. Men du har fått ÄL och så eller? Det skönaste är väl att slippa ta de där pillrena varje dag...en sak mindre att hålla reda på för mig som är så glömsk
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Hmm..det vet jag faktiskt inte, men det tror jag.
    Kan man ta reda på sånt utan att använda äl-test?

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-22 16:36:43 följande:
    lusse,Hmm..det vet jag faktiskt inte, men det tror jag.Kan man ta reda på sånt utan att använda äl-test?
    Ja man kan ju leta ÄL-symptom och hålla koll på flytningar och så...men annars så är det väl ÄL-tester som gäller. Här står det mer:
    http://www.niomanader.se/content.asp?ID=22
    http://www.niomanader.se/content.asp?ID=6
  • FiL81

Thulan: Välkommen hem! Hur var Paris?

Lusse: ah, pancakes - later juh inte helt fel!

Cia: Du ÄR gravid

Sitter typ ensam kvar pa jobbet. Här är det tokdött - alla har gatt hem för dagen. Dock jobbar mannen länge borta pa sin front. Själv väntar jag pa att ga lagom tills taget hem (15 min till..).

• FiL81

Lusse: när var det ni planerade att sluta med pillerna?

Jag toklängtar oxa till pillerstopp. Sex kartor kvar nu from nästa vecka

• enlitenbitkaka

Fi: Kommer sluta med dem senast november men försöker bearbeta sambon lite diskret så att jag kaaaaanske kan sluta med dem tidigare.....we'll see

Hur är det där nere i Frankfurt? Stort och stressigt?

• Cia80

lusse,
    På tal om flytningar så är mina vita just nu. Förlåt för detaljerna

Fi,
    Haha Har för mig att jag hade så här förra månaden också, men visst drömmer jag

• Frila2

Hej på er syltfiskar och välkommen hem Thulan. Hoppas att du haft det bra.

Själv har jag precis kommit hem till mig efter att ha varit hemma hos mamma och pappa i några dagar. Längtade hem till katterna och min dator. Internet hemma är mycket snabbare, faktiskt flera sekunder snabbare varje sidvisning.

Jag har ett litet problem. Sambons pappa har frågat om vi vill åka till Kroatien med dem en vecka i sommar. Vilket vi självklart vill. Problemet är att mamma och pappa åker till Nice samtidigt och var gör vi av kattern. Någon som vet om det finns ett bra kattpensionat i gbg? Har ju kompisar som kan komma och mata katterna men Vinci är lite speciell och behöver mycket mänsklig kontakt och mycket lek men är väldigt speciell även i hur han leker. Om mamma och pappa hade varit hemma hade det inte varit några problem att ha katterna hemma hos dem. Svårt, dessutom måste vi bestämma oss imorgon om vi ska åka med eftersom de ska beställa då.

• Frila2
    Cia80 skrev 2007-05-22 17:00:26 följande:
    lusse,På tal om flytningar så är mina vita just nu. Förlåt för detaljerna Fi,Haha Har för mig att jag hade så här förra månaden också, men visst drömmer jag
    Tror inte du kommer vara den enda i denna tråd som kommer ge sådana detaljer...   
  • FiL81

Lusse: ah, själv slutar jag oxa da nangang - typ mitten pa november - beror pa om jag "hoppar" över mensen nan gang nu i sommar.

Pa lördagar är Frankfurt stort och stressigt, men pa söndagar är det luuugnt, nästan för lugnt. Inga affärer har öppet här pa söndagar

nä nu ska jag dra mig hemat - loggar in en stund när jag kommer hem....ses da!

tschüss!!