• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

lusse,
    Om jag räknat rätt så ska mensen dyka upp nästa tisdag, så det är en lång väntan.

• Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-21 19:41:43 följande:
    Åhh kolla detta hus, jag är förälskad!!www.hemnet.se/a.aspÖnskar man hade pengarna bara!
    Riktigt fin. Hade varit betydligt dyrare i utgångspris här men... Hade kunnat tänka mig den!
  • Skrutt 83

Lusse: Ja de är helt oslagbara när det gäller säkerhet! 850/855 är jättefina! För oss blir det nog en v70, cross county eller en v50 flexifuel. Vill nog helst ha sistnämnda eftersom jag gärna vill ha miljöbil. Vill ha en bensinsnål bil som inte gått så mkt, sambon kommer ha 4 mil till jobbet så det blir ju en hel del bilkörning! Sen finns även gott om plats för barnvagnen! =)

• Yoyna

Lusse: Vi har en 850, -94, älskar den! Rymlig å lättkörd! Sambon är inte lika entusiastisk, tycker vi ska sälja den nu sen vi köpt en passat, men jag vill behålla volvon!!!

Ja, fika Skrutt! Det låter roligt! Å lite läskigt, tycker det är pirrigt att träffas första gången IRL! Inte för att jag tror att nån av er tjejer är nått freak, men ändå!

• Skrutt 83

Frila: Ja tyvärr lär den gå upp mellan 500 000-1 000 000..

Lusse: Det tror jag definitivt! =) Tänk när man kan hoppas varje månad och det faktiskt finns en STOR chans att man faktiskt KAN ha blivit gravid! Det värsta är att då lär man ju bli ännu mer besviken när tanten dyker upp!

• Yoyna

Lusse: Då har du och jag synkade menscyklar, jag borde oxå få mens imorn eller onsdag senast. Visste ni föresten att kvinnor som umgås mycket ofta får synkade menscyklar? Tror tyvärr inte att det gäller nätkompisar!

• Frila2

Varför är det ingen som bor nära mig för? Vill också fika?
    Jönköping är ju inte jättelångt och i Linköping är jag ju ibland. 

• Cia80

Frila,
    Det är bara att du hojtar till innan du kommer till Linköping

• Frila2

Yoyna: tror tyvärr inte det med synkade cyklar funkar över nätet nej men man kan ju undra. Fick mens idag, skulle haft imorgon enligt uträkningarna så vi är rätt synkade några av oss Pappa tyckte väldigt synd om sig själv när jag fortfarande bodde hemma och mamma, syrran och jag hade pms samtidigt och mens samtidigt. Då var det syyynd om pappa

• Frila2
    Cia80 skrev 2007-05-21 21:07:14 följande:
    Frila,Det är bara att du hojtar till innan du kommer till Linköping
    Självklart ska jag göra det!