• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • FiL81

Tjena tjejer!

Har missat lite här i tråden de senaste dagarna, eftersom mina päron har varit på besök. Vi har haft en härlig helg med shopping och sol. Åsså har vi köpt en ny grill! Grillade igår på balkongen! Najs!

Väntar nu på att mannen ska komma hem, blev en lång dag på jobbet för honom. *tokhungrig* Lusses pizza lät inte helt fel...här blir det dock bara mackor ikväll.

Susanna: kul med exjobbet! När börjar du med det? Då är väl du snart färdig då?

• Cia80

Skrutt,
    Ja, det har varit skönt med en slappardag, har inte gjort mycket vettigt idag

Åh, nu ger du mig ju hopp återigen
    Vill så gärna vara gravid. Önskar att det kunde bli ett plus så behöver jag inte "tjata" mer på sambon

• FiL81

skrutt: härligt hus! vet dock inte om radhus är min grej - men ska man ha råd med nått i västerort så är det kanske det man får kolla in istället...

Hörni, har ni gjort det här vuxentestet:

www.vuxenpoang.com/

Jag är 25 år, men enligt testet hela 36!!! *huva*

• Skrutt 83

Fi: Hoppas ni haft trevligt nu när föräldrarna varit på besök! Gott med grillat!

Cia: Hehe sorry! =) Vad har du för symtom då? Hehe jag förstår det, men det tror jag du får också!

• Cia80

Skrutt,
    Det första huset såg ju jättefint ut!
    Men hu vilket pris!

Det är ingen fara, som vanligt så inbillar jag mig säkert. Känner lite molande i magen, annars inget speciellt. Om inte diarré är ett symtom

• Yoyna

Skrutt: Huset du hittat är verkligen super! Skulle jag mycket väl kunna tänka mig! Två miljoner i lån har vi satt som maxgräns, det är väl iofs det minsta man får ge för ett hyfsat hus här i trakten tyvärr... Blir nog inget större för oss på läääänge!!!

• Skrutt 83

Fi: Kul test! Hehe jag var 30.6 år! tihi! Får jag fråga vilket av husen du menade? Det på ekerö eller det i vinsta? Nää det är ju synd att det ska vara så dyrt, ligger nog en tid bort för oss tyvärr. Hittade en villa i stenhamra som jag gillade men utgångsbud på ca 1.900 000 kommer ju gå upp också..

Cia: Haha jo jag har faktiskt hört att just krånglig mage är ett symtom, på allvar! Ja jag är kär i det huset men som sagt inte billigt! Hur går det med billetandet? Jag och sambon kikar ju runt, lutar åt en volvo nu men vet inte.. Letar efter en bensinsnål kombi

• FiL81

skrutt: menade det första huset i Vällingby...ja det är ju sjuuuka priser som gäller i Stockholm just nu... hoppas de inte går upp ÄNNU mer tills vi vill flytta hem igen!