• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

Skrutt,
    Uj, ingen aning! Känns som det är sambons grej, det ekonomiska. För troligtvis är det han som kommer ta lånet.

Nu är det dags för mig att sova för imorgon bitti är det återigen dags för jobb.

Ta hand om er så hörs vi imorgon.
    Kram

• Skrutt 83

Nää tjejer nu ska jag ta och krypa i säng, tidig morgon imorgon. Ska till stallet på morgonen för sen ska jag och sambon fira 2 årig förlovningsdag! *mys* Sov så gott alla härliga tjejer! Vi "hörs" imorgon! Kram på er, sov så gott!

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-21 22:45:45 följande:
     Lusse: Åhh vad kul! 6 månader är ju inte långt bort, det är ju vid årsskiftet! Tror det blir en tjuvstart för dig också! =) Vad kul att han var så engagerad i namnvalet! Ja man måste ju planera och lista saker när man är planeringsfreak! =D
    Nej sex månader är ju imorgon om man jämför med ett år Ja jag hoppas på en tjuvstart...men man vill inte hoppas för mycket och blir besviken.
    Ja han var faktiskt engagerad. Men jag kan ju säga att hans röst kommer inte väga tungt när vi ska välja namn....såvida vi inte ska ha en unge som heter Markus, Peter, Anna eller Malin
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

lusse: Jag verkligen hatade bilen innan nar jag hade min lille söta bil, men sen när vi skaffade hundarna så kan man nog inte ha en mer praktisk bil. Så jag får ju säga att jag är nöjd, men tycker fortfarnade att den är JÄTTEFUL! Hoppas vi skaffar V70 snart!

skrutt: Har det snart gått tre månader redan?! Oj! Fatta att tiden har gått rätt fort ändå. Snart är det bara 7 månader kvar för mig...!

Nu måste jag läsa en bok inatt. Är mycket bättre på att läsa på nätterna och sova på dagarna, än tvärtom!

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-21 22:57:10 följande:
    Åh grattis! Sussa sött
    Fröken85 skrev 2007-05-21 23:03:38 följande:
    Ja jag vill eg. också ha en nyare bil än så men vi vill inte ta några lån när vi pluggar, får unna oss en fin bil i examenspresent istället Men fram tills dess behöver vi en bil vi kan storhandla , åka till brukshundklubben och så med....
  • Fröken85

lusse: Ja men då passar väl en 745 bra då. Vettiga priser, lätta att fixa själv om något går sönder, hyfsat billiga reservdelar, stooooooort bagage och väldigt praktisk. Men den är ju ful, men det får man ta! *ler*

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-21 23:34:43 följande:
    lusse: Ja men då passar väl en 745 bra då. Vettiga priser, lätta att fixa själv om något går sönder, hyfsat billiga reservdelar, stooooooort bagage och väldigt praktisk. Men den är ju ful, men det får man ta! *ler*
    Ja det är bara att inse att den uppfyller alla våra krav just nu

Godmorgon alla Syltisar! Gör ni idag?
  • Thulan

Hej tjejer! Nu är jag äntligen hemma igen! Kom hem för ca en halvtimme sen och kastade mig direkt på datorn, har ju saknat er tjejer Vi åkte till och med hem en dag tidigare än beräknat, snacka om hemlängtan Ska sova en stund nu, har åkt bil sen 12 i går, men sen ska jag läsa igen allt jag har missat.

Kram på er så länge

• Fröken85

Thulan: Väkommen tillbaka... Vi har saknat dig!

Lusse: Vi kommer behålla 745an även när vi köper V70 eftersom vi nog kommer behöva två stora bilar. Vi funderade först på att haen V70 och sen en mindre bil. Men det går ju inte om jag tex ska ha barnvagnen med mig och han ska ha hundarna. Så vi behåller 745an ändå. Om vi bara har den trafikförsäkrad så kommer det ju inte bli så hög kostnad iallafall.

Vad gör alla syltisar idag då?

Själv sitter jag och pluggar men tog en liten fl-paus. En välbehövlig sådan..*ler.

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-22 14:56:00 följande:
    Ja då kan det ju va bra med en kombi till! Jag har precis gjort pannkakor som jag äter med hallonsylt. Ser hur pointsen rinner iväg men det e sååååå gott

Annars pluggar jag.....fast helt ärligt så upptar FL mesta av plugg-tiden!

Thulan: Välkommen hem