• Cia80

SYLTFISK

Fröken,
    Tack för att du håller tummarna för min skull.
    Känns dock som att vi inte kommer nånstans nu. Så jag ger upp för ett tag nu.
    Ska verkligen försöka att inte prata varken bröllop eller bebis med honom på ett tag.

• Cia80

Fi,
    Självklart!
    Er lämnar jag inte i första taget. Det är tack vare er som jag orkar vänta in sambon.

• Cia80

På tal om att sambos håller bebisar.
    Min sambo höll sin brorson, drygt 1 månad, i fredags. Kan mycket väl tänka mig att se honom med vår bebis sen

• Cia80

Nu ska jag försöka vara lite snäll mot sambon och umgås lite med honom. Men vi hörs säkert imorgon.
    Ta hand om er!

• Cia80

Jösses vad ni skriver tjejer!

lusse,
    Nja, naturbegåvning kan jag nog inte riktigt kalla honom...än
    Tyckte att han stelnade till lite. Han satt i soffan, men sen lyckades han faktiskt ändra ställning på bebis

• Cia80

lusse,
    Ja, jag vet att han kommer bli en underbar pappa.

Förhoppningsvis blir det som han säger, att det kommer gå fort till 2009. Idag är jag ju ialla fall en dag närmre än vad jag var igår (Försöker tänka positivt)

• Cia80

lusse,
    Det har du rätt i. Men har vi otur så kan det ju dröja ända till 2010 innan jag blir gravid. Men så ska vi inte tänka nu. Förhoppningsvis får vi både + och bebis 2009.

• Cia80

lusse,
    Haha, det vore nåt det

Jag ska gå och sova sen runt 14, vakna runt 18. Sen börjar jag jobba kl. 21.

Vad ska du hitta på lusse?

• Cia80

lusse,
    Mjo, lite jobbigt blir det nog. Har inte gjort det på ca 10 veckor. Men det ska nog gå bra.

• Cia80

Skrutt,
    Jag ska snart gå och sova. Men vi hörs kanske sen runt 18.

Svar på tråden SYLTFISK