• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Yoyna

försvann igår för batteriet till datorn tog slut å sen vaknade A.

• Yoyna

ska kolla upp det där med folsyra lusse, men det blir nog inte idag!

• Skrutt 83

ÅÅhh vad störigt! Snart blir det ny sida hoppas jag..

Ville bara kika in och önska alla goa syltfiskar en GLAD MIDSOMMAR! Kram på er alla!

• Skrutt 83

ÅÅhh vad störigt! Snart blir det ny sida hoppas jag..

Ville bara kika in och önska alla goa syltfiskar en GLAD MIDSOMMAR! Kram på er alla!

• Skrutt 83

ÅÅhh vad skönt, nu har det där irriterande inlägget tagits bort. Läste i en annan tråd att det var i många trådar denne person lagt ut länkarna och jag är väldigt glad att jag inte kollade länkarna, det var tydligen bilder på djurplågeri.. Hur kan man vara så sjuk? Tur att denne tycks ha stängts av!

• Thulan

Trevlig midsommar tjejer!

Ska snart iväg till sambons släkt och äta, och vi ska tydligen ta båten över *suck* vilket innebär minst 2 uppsättningar kläder till. Är sååå trött, vill bara sova Ikväll blir det grillning och 5-kamp med några vänner + en massa annat folk.

Ha en underbar dag! Kramar

• Frila2

Hejsan på er syltfiskar och glad midsommar.
    Har precis gått upp och sambon sover fortfarande. Kunde inte somna igår, katterna var helt vilda och jag fastnade vid FL som vanligt. Har precis förstört en tråd men jag blir så irriterade på folk som ljuger.

Här i Gbg ösregnar det, har regnat hela natten och enligt prognosen ska det regna hela dagen idag. Stackars alla som hade planerat massa lekar och grejer idag. Men det är ju som en klassisk midsommar ska vara, kallt och ösregn  

• Frila2

Om ni vill läsa och ge kommentarer till vad jag skivit eller så så länkar jag till tråden här. Inlägg 153 och 172 är de som jag funderar på. Förstår man vad som menas eller är det fel "nivå"? 

http://familjeliv.se/Forum-4-46/m20043537.html

Om ni har tid någon dag,

kramar på er alla syltfiskar.

• Frila2

Hej på er alla syltfiskar. Hoppas att ni alla har haft en trevlig midsommar.
    Själv har jag haft det bara bra, tagit det lugnt hemma med sambon och katterna. Ätit gott, slappat framför tv med filmer och suttit och kollat på ösregnet som höll i sig hela midsommarafton. 

Fick lite panik igår när jag helt plötsligt kände en knöl i nacken, ca 3 cm höger om nackkotorna. Kände ungefär som en puttekula (ni vet, en sån som man lekte med/samlade på när man var liten). Precis som alla andra och framförallt vi som jobbar inom cancervården visste jag ju direkt att det var cancer. Liten överreaktion men ändå... Men idag har den halverats i storlek. Om den inte är helt borta på måndag ska jag åka till jobbet och be någon av läkarna till på den. Den enda som stör mig är att jag inte kan komma på vad man har där i nacken mer än muskler. Har aldrig träffat en patient med cancer där. Jaja, den har ju börjat försvinna igen men spekulera kan man ju göra ändå.

När jag ändå drar upp cancer så tänkte jag bara länka till en sida, har kanske länkat till den tidigar (kommer inte ihåg). Det är en familj som haft denna sida sedan deras dotter Matilda drabbades av en hjärntumör år 2002. De har skrivit minst en gång per månad sedan dess och vi har kunnat följa alla framsteg och återfall som denna lilla tjej haft. Sitter här och gråter framför datorn, denna otroligt starka och tappra tjej dog igår, midsommarafton, efter att ha kämpat mot cancer i fem år.

Var beredda på att det är rätt jobbigt att läsa här och hoppas att jag inte förstörde er kväll nu.
    http://hem.passagen.se/dummapricken/