• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Yoyna

Äl-test tycker jag inte man behöver köpa i första taget, ofta har yngre tjejer ganska kraftiga ägglossningar som ger symptom (som mensliknande känsla och äggvite-aktiga flytningar).

Menscykel på 28 dagar innebär i korthet att mensen börjar på dag ett, äl två veckor senare (dag 14 typ) och mens igen två veckor senare (då börar räkningen om). Så du hinner en vecka mens, en vecka vänta, sen äl några dagar och så någon vecka eller två innan mens igen! Är du med eller är jag krånglig lusse??? Om du vill ta reda på din egen menscykels längd så räknar du dagarna från en mens första dag tills nästa mens första dag!

• Yoyna

Japp, på måndag gäller det skrutt! Då ska jag bestämma att jag måste skriv allt som jag syndar i tråden och ni ska straffa mig!!!

• Frila2

Ni får ha det så bra. Tänkt slänga mig i soffan och kolla på film ett tag nu. Hörs imorgon igen (eller om jag känner mig själv rätt, senare inatt ).

godnatt!

• enlitenbitkaka

Tack! Vad duktiga ni är! Säker på att du inte är BM redan Yoyna? Nu vet jag hur jag ska räkna ut min cykel iaf...det viktigaste!

Skulle ju fått min sista piller-mens idag men inget har kommit än....är ju alltid regelbunden...*suck* ALLA tecken på att den ska komma! Hjärnspöken kanske....*ler*

Ja jag ska nog köpa Mitt Val Kvinna-tabletterna...är dem bra?

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Yoyna

Hoppas filmen är bra frila!

Nej då, ingen bm här lusse, bara ett specialintresse! Håller tummarna för att din mens behagar dyka upp, den kommer nog ska du se!

Mitt val tabletterna är bra, lite av varje! Men erkänner villigt att ag inte åt något speciellt innan jag blev gravid med alva, och inte under graviditeten heller... Lite extra järn bara, och tomater för folsyrans skull!

• Skrutt 83

Lusse: Jag äter vitamax kvinna. Den innehåller tillräkligt med folsyra. Vet inte hur det är med mitt val kvinna men skulle tippa på att den innehåller ungefär detsamma!

• enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-06-21 23:03:28 följande:
    Hoppas filmen är bra frila! Nej då, ingen bm här lusse, bara ett specialintresse! Håller tummarna för att din mens behagar dyka upp, den kommer nog ska du se! Mitt val tabletterna är bra, lite av varje! Men erkänner villigt att ag inte åt något speciellt innan jag blev gravid med alva, och inte under graviditeten heller... Lite extra järn bara, och tomater för folsyrans skull!
    Ja du får bli allas amatör-BM här inne sen då Ja det var just det att dem innehöll "allt" som jag tyckte var bra... Vad mer förutom tomater kan man äta för folsyrans skull?
  • Skrutt 83

Frila: Hoppas filmen är bra!

Nää tjejer nu ska jag umgås lite med sambon som precis kom hem! Glad midsommar på er alla om vi inte hörs innan dess! Kram

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-21 23:04:28 följande:
    Lusse: Jag äter vitamax kvinna. Den innehåller tillräkligt med folsyra. Vet inte hur det är med mitt val kvinna men skulle tippa på att den innehåller ungefär detsamma!
    Hmm....får nog botanisera lite Ska kika efter Vitamax! Antar att dem inte skiljer i pris heller...
    Frila2 skrev 2007-06-21 22:58:04 följande:
    Ni får ha det så bra. Tänkt slänga mig i soffan och kolla på film ett tag nu. Hörs imorgon igen (eller om jag känner mig själv rätt, senare inatt ).godnatt!
    Ha det bra Frila! Vi åker tidigt imorgon så ha en underbar midsommar,gumman!
  • Skrutt 83

Yoyna: Förlåt missade din fråga.. Vi ska inte köpa helt ny, ska köpa en från -03 el -04. Ska bli kul!

Ha det så gott tjejer!