• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Lusse: Hoppas det gick bra på jobbet, härligt att du han titta förbi hos sambon en snabbis Glad Förstår att det blir dyrt när det är både barn och bröllop på g! Men det kunde ju vara värre utgifter att spara till, eller hur Flört Har lyckats hålla mig från att shoppa loss men det är nog bara för att jag har två (snart 3) små i omgivningen att shoppa åt!

Såg du mitt inlägg ovan? Vet du hur jag gör för att kunna få upp mappen som endast är för er i adressboken? När jag laddar upp bilden händer inget alls.. Bilden för stor? Har du lust att göra mig en super tjänst att kika in i mitt galleri och se om du endast får upp standard bilderna eller om du får upp en mapp som heter "vi två".

FUM är nya BIM
  • enlitenbitkaka

Japp skrutt....jag kan INTE se "vi två"-albumet. Får du inte upp bilderna är dem troligtvis för stora sådu får förminska dem först. För att göra själva albumet synligt för oss så går du in i just den mappen ("Vi två") och kryssar i vilka som ska få besöka albumet (ex. inloggade, alla, mina vänner osv.)

Förstår du?

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

Skrutt: Om du går in på den bilden som du har lagt upp och väljer ändra.. så kan du välja vilka personer som just den bilden ska vara synlig för! Testa!!!

• Skrutt 83

Ok.. Hur förminskar jag dem då? Helt iq-befriad när det gäller sånt! Hihi Ahha ok, ja när man skappar mappen så kan man välja att bara ni kan få se dem också..

• Fröken85

Lusse: Jag förstår att du tvekar... det är ju så himla mycket pengar!
    Ojdå... men synda lite är ju inte så farligt. Jag har verkligen skärpt till mig efter helgen och morgonens viktchock. Bara frukost, kaffe och middag idag. Blir en banan nu ikväll oxå!

• Skrutt 83

Fröken: Men det är det som är problemet, bilden dyker inte upp fast jag lagt till den. För stor?

• Fröken85

skrutt: då vet jag faktiskt inte.... sorry

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-25 21:36:04 följande:
    Ok.. Hur förminskar jag dem då? Helt iq-befriad när det gäller sånt! Hihi Ahha ok, ja när man skappar mappen så kan man välja att bara ni kan få se dem också..
    Du kan göra det i ex. Paint.... Öppna vald bild i Paint,klicka på Bild i menyn och "ändra storlek/snedställ"
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

Skrutt: Oj, vad kul att se dig på bild!