• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • FiL81

Lusse: Vi stannar en vecka. Ska upp till Norrland med mina päron.

Här är hemsidan till vagnen: www.abc-design.de

Den är mycket billigare än Buggan: ca 349-399 EUR. (Bugga: 699 EUR)

Mannen är ännu inte sa förtjust i sjalar. Töntigt tycker han...

• Cia80

WEEEEEE!!! Jag har fått förlängt på jobbet!! Så nu har jag jobb ända till årsskiftet. Det känns så otroligt skönt!!

• Fröken85

Cia: Grattis till jobbet.. Förstår att det känns bra.

Lusse: Jag har sett det tidigare på Oprah, å det verkar ju jättebra! Måste självklart se om det funkar sen!!!

• Cia80

Fröken,
    Tack så mycket!
    Nu kan jag pusta ut ett tag

• Skrutt 83

Hej syltisar!

Tack för allt stöd alla goa tjejer, det värmer verkligen!

En riktig skitdag kan inte annat än att bli värre va? Jag fick reda på att jag fick underkänt på sista tentan också.. Känns riktigt jobbigt, men jag ska överklaga och se om jag kanske kan få upp den annars blir det omtenta i augusti. Men men imorgon blir det nog bättre! Tycker så synd om mig själv idag så jag sitter här på FL och unnar mig lite godis (fy på mig!), får bli stenhårt på måndag efter midsommar och bakisdag =D

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-21 20:16:04 följande:
    Hej syltisar!Tack för allt stöd alla goa tjejer, det värmer verkligen! En riktig skitdag kan inte annat än att bli värre va? Jag fick reda på att jag fick underkänt på sista tentan också.. Känns riktigt jobbigt, men jag ska överklaga och se om jag kanske kan få upp den annars blir det omtenta i augusti. Men men imorgon blir det nog bättre! Tycker så synd om mig själv idag så jag sitter här på FL och unnar mig lite godis (fy på mig!), får bli stenhårt på måndag efter midsommar och bakisdag =D
    Men Skrutten då....stackare!! Men vet du?? Jag har också syndat....blev lite godis förut...*skäms*

Sitter här och väntar på mens men ingen kommer...bara en massa mensvärk *suck*
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Lusse: Nää stackars lilla pippi, jag blir alldeles sorgsen, tur att den inte behöver lida något mer iallafall! Nää inget allvarligt, har bara insett att min ekonomi och tid inte går ihop. Jag ska försöka se över om jag kan låna ut honom istället för att sälja. Vill inte släppa iväg min älskade lilla pålle, han är så go.. Verkar coolt det där med bebisspråket! Hoppas ni får en toppen midsommarhelg och att förlovningen blir mysig!

Fi: Vad härlig bebismässan lät, hoppas det är någon i stockholm snart. Vad härligt med semester, bröllop och besök i Sverige. Hoppas ni får riktigt mysigt. Nära vänner som gifter sig?

Thulan: Jag kommer läsa en extra kurs, den kommer jag läsa på halvfart hela hösten på kvällstid. Så det är bara en extra kurs och det är i undersökningsmetodik. Jag har läst en kurs tidigare som jag kan tillgodoräkna mig så när jag läst denna så kan jag hoppa fram en termin och bli klar i vår ist. Har samma motivation som dig, ju fortare jag är klar ju fortare blir det bebis!

Cia: Grattis till jobbet! Vad härligt!

Vad har ni för planer ikväll då tjejer?

• Frila2

Vilken riktig skitdag skrutt. Hoppas att det blir bättre.

Fi:låter som en härlig bebismässa. Hade också velat gå men hade inte fått med mig sambon utan mycket klagomål och lite utpressning. Han är ju en total filmnörd och samlar på film så han hade helt klart sagt att han skulle följt med OM han hade fått köpa film för 1000 kr.

Stackars lilla fågel som brutit både vinge och ben. Låter hemst men jag tycker att det känns bra att någon räddade den från plågorna, även om det är på ett fruktansvärt sätt som jag aldrig skulle fixa själv. Tittade precis på animal police på animal planet. Usch, blir så arg och ledsen. Precis innan det programmet såg jag uppdrag granskning om Bobby-fallet. Gillar inte uppdrag granskning egentligen men detta avsnitt såga jag hela. Och grät såklart. G blev lite orolig tillslut men lugnande sig när jag snyftat fram varför jag grät hejdlöst.

Inga planer för kvällen, sambon har åkt till jobbet. Jag har lekt med katterna som nu ligger i soffan och sover. Blir väl eventuellt en gilmore girls-kväll men ett glas cola, mmm

• Skrutt 83

Lusse: Hehe vad bra att vi är fler som syndar =D Vi får peppas efter helgen och vara jätteduktiga framöver, eller vad tycks? Stackare, inte kul att ha mensvärk, hoppas du snart mår bättre!

Frila: Ja vissa dagar borde man inte gått bra men man får se det positivt, morgondagen kan bara bli bättre! Vad har ni för midsommarplaner? Härligt med Gilmore och cola, är också ensam med katterna, sambon dricker öl med några kompisar. Ska nog sätta på någon bra film och sen komma i säng tidigt.