• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Måste bara få kommentera att jag nyss skrev det 3000 inlägget och vi är på 300 sidor! Vi är bra på att skriva, hihi!

• Skrutt 83

Glad midsommar på er alla syltisar, kommer nog inte hinna in imorgon! Sov så gott! Kram på er!

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-21 23:10:50 följande:
    Måste bara få kommentera att jag nyss skrev det 3000 inlägget och vi är på 300 sidor! Vi är bra på att skriva, hihi!
    Haha var roligt....berättade för sambon att vi skrivit 2990 inlägg i vår tråd och han poänterade att vi var knäppa

Ha en underbar misommar du också Skrutt! Kram
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Frila,
    Åh, du måste ju hojta till när du vet när du kommer befinna dig i min stad. Så vi kan ta en fika kanske. Om du nu känner för det.

Vi tog en sväng ut till golfbanan. Det går sådär. Dock blev det mörkt så vi såg inte bollarna, så vi fick ge upp.

Imorgon ska vi, tillsammans med mina föräldrar åka till svärmor. Ska bli trevligt.

• Fröken85

Lusse: Jag valde vitamineral kvinna istället. De innehåller mer folsyra. Om du ska ta mitt val så behöver du ta 2 om dagen. Vitamineral är bara en. Så det blev mest en ekonomisk fråga för mig...

Skrutt: Glad midsommar till dig oxå!

Måste berätta för er bara... Jag å sambon låg å myste å pratade innan och självklart så var jag tvungen att prata lite bebis. Jag förklarade för honom att jag var lite orolig för att han bara vill ha barn för min skull. Han förklarade då för mig att om det hade varit helt upp till honom så hade han nog gärna väntat ett tag (läs: ett par år). Men eftersom jag så gärna vill nu så tyckte han att vi lika väl kunde köra på (i januari) eftersom han ändå vet att han vill ha barn och ha dem med mig...

Så, januari är planen, fortfarande. Men det känns ändå som att han är mer medveten nu om hela bebis-grejen... Vet inte riktigt vad jag vill säga med det inlägget. Men det känns bra iallafall...!

• Frila2

Oj, ni pratar vitaminer. Jag var jättetrött en period i våras och började äta vitaminer. Enligt apoteket är vitamax, mitt val och vitamineral kvinna nästan likvärdiga. Köpte vitamax kvinna och blev mycket piggare. Mådde väldigt mycket bättre. Problemet är att de tabletterna är väldigt stora och smakar inte så gott. Brukar inte ha svårt för tabletter men usch. Köpte vitamineral kvinna idag istället. Mer folsyra än mitt val kvinna men i övrigt vet jag inte om det är någon skillnad.

Cia: klart jag hojtar när jag är i Linköping. Självklart måste vi träffas då.

Nu har jag sett på två avsnitt av Gilmore Girls men är inte alls trött. Blir nog lite CSI nu (är just nu i en tv-serieperiod).

Glad midsommar till er!  

• Fröken85

Nu är lilla jag jättetrött... Sov så gott sen mina tjejer! Å glad midsommar till er allihop!

• enlitenbitkaka

Hej tjejer!

Nyss duschat och är tröööött....inte van att va uppe tidigt! Idag blir det Norge...ska bli jättekul! Hoppas ni alla får en jättebra midsommarhelg! KRAM!

Fröken:
    Så säger F också....exakt så; han vill men kan också vänta, jag vill så däför kan vi börja nu! Killar

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.