• Cia80

SYLTFISK

Nä ni tjejer nu är det nog dags för mig att sova innan jag börjar sväva iväg alltför mycket i mina drömmar om en ev. graviditet.
    Jag lovar att uppdatera er imorgon. Om ni inte vill höra om mitt babbel så får ni säga till.
    Sov gott.

• Cia80

Godmorgon tjejer!
    Ingen mens i sikte
    Ni anar inte vad mina hjärnceller arbetar på högvarv. Uj uj uj

• Cia80

lusse,
    Tack så mycket. Hur ofta vill ni att jag rapporterar?
    Vet inte om jag ska köpa test idag eller imorgon.

• Cia80

lusse,
    Fast om jag köper idag så är jag tveksam till om jag kan hålla tassarna borta imorgon bitti. Så är det nog säkrast om jag tar en tur till apoteket imorgon.

Har som mensvärk nu, men det kanske lika gärna kan vara växtvärk, eller vad säger ni tjejer?

• Cia80

Yoyna,
    Jag är väldigt sugen på att testa typ nu, men sambon vill ju vara med. Så jag får allt hålla mig till lördag morgon. Känns som evigheter dit

• Cia80

Yoyna,
    Tror vi får prata om nåt helt annat istället.
    Jag hinner ju bli knäpp annars

Vad ska ni hitta på idag tjejer?
    Jag ska luncha med en vän, efter det borde jag ta tag i lite stryktvätt och tvätta. Fast risken är ju stor att jag fastnar här istället

• Cia80

Yoyna,
    Tänkte inte på att folk jobbar

Jag har fortfarande kvar den molande värken.

• Cia80

Så knäpp jag är! Sitter och håller handen på magen och önskar så innerligt att det är ett litet pyre där inne.
    Att värken som jag känner är växtvärk och inte mensvärk.

• Cia80

Snacka om att vara känslig!
    Jag satt och tittade på aftonbladet.se och tittade på bildspelet om isbjörnsungen Knut. Då kom tårarna. Jag fick såna konstiga tankar att tänk om han inte alls trivs där. *Tårarna rinner vidare*

• Cia80

lusse,
    Ja, han är ju supersöt!

Sa till sambon att jag har mensvärk och jag tyckte mig höra ett uns av besvikelse. Men jag kanske inbillade mig.

Svar på tråden SYLTFISK