SYLTFISK
Fröken,
Det där lät kryptiskt
Fröken,
Det där lät kryptiskt
Fröken,
Ja, det är det enda vi kan göra.
Måste komma på nåt att sysselsätta mig med imorgon annars blir jag väl knäpp
Fröken,
Tvätta och stryka skulle jag också behöva. Men det känns som jag springer på toa hela tiden för att se om mensen kommer
lusse,
Tack så mycket!
För min sambos del tror jag inte att det spelar så stor roll. Finns ju för-och nackdelar med båda. Är han med så kan man ju kramas och så direkt. Är han inte med kan man ju köpa nåt gulligt och slå in i present.
Jag frågade sambon nu om han vill vara med när jag testar och det vill han. Så jag får snällt vänta till lördag om nu mensen håller sig borta.
Jösses vad jag drömmer mig bort! Tänk om...
Var ska detta sluta? Blir så trött på mig själv över att hag hoppas så mycket. Vet ju att jag kommer bli superbesviken när mensen dyker upp.
Skrutt,
Tack så mycket!
Midsommarafton var riktigt trevlig.
Ja, det är pirrigt värre. Men nu försöker jag intala mig att mensen kommer i natt eller imorgon.
Fast jag har inte inbillat mig så mycket symtom denna månad, det är ju alltid nåt
Fröken,
Jag tror att jag vill ha två barn
Med kanske 3 års mellanrum. Eller så får det räcka med ett
Fröken,
Jag kanske har några symtom, bara det att jag inte vågar känna efter. Eller rättare sagt, jag ignorerar dem
Fröken,
Jag försöker ialla fall
Ja, det är superkonstigt. Tycker inte att jag har tänkt så jättemycket på det. Men dyker mensen upp så har jag väl tydligen tänkt mer än vad jag vill erkänna