SYLTFISK
Vi testade igen på morgonen och då fick vi ett kontrollstreck. Så testet funkade men jag ansåg att det visade fel, blev ett -
Så nu är det väl bara att invänta mensen. Blir nytt test på måndag annars.
Vi testade igen på morgonen och då fick vi ett kontrollstreck. Så testet funkade men jag ansåg att det visade fel, blev ett -
Så nu är det väl bara att invänta mensen. Blir nytt test på måndag annars.
Hej tjejer!
Mensen dök upp i lördags. Så nu är allt som vanligt igen.
Ja, det var nog så att jag hoppades alldeles för mycket denna månad. Får försöka skärpa mig tills det är dags nästa månad
Åh, min älskade sambo överraskade mig genom att ta mig med på en kryssning till Tallinn
Det var jättetrevligt!
Har jag missat nåt speciellt här?
Åh, härligt Fröken!
Det är ju nästan snart
Ja, det var underbart att komma iväg lite. Hade verkligen ingen aning, så det var riktigt skoj!
Ja, vi får väl se vad som händer framöver. Nu ska vi ju bo ihop som riktiga sambos. Det känns helskumt, samtidigt som det är underbart!
Kikar bara in och säger att det känns konstigt att ha sambon hemma nu när det är vardag
Jag är ju inte van
Elessario,
Ja, det var riktigt härligt
Mmm...det kändes lite tråkigt. Sen blev det ju inte direkt lättare när man såg gravida magar och x antal barn på båten. Var nästan så jag fick tårar i ögonen vid några tillfällen.
Ja, det ska bli underbart att få ha honom hemma nu
Skrutt,
Ja, han är underbar!
Jag försöker övertala honom, men det går lite segt. Men vi får väl se till hösten. Han har ju lovat att tänka över det till då, så det är väl bara att vänta.
Det är både underbart och konstigt att ha honom hemma, jag är ju inte van
Men det kommer gå jättebra, det är jag övertygad om
Skrutt,
Jag vet inte riktigt om jag får ha honom hemma. Vågar inte ta ut nåt i förskott. Men nu har han 4 veckors semester, så nu får jag passa på att njuta
Var och spelade golf och det gick verkligen urdåligt. Så nu känner jag mig inte alls motiverad till att fortsätta. Då är jag mer motiverad för att skaffa bebis
Men vi får väl se...
Skrutt,
Ja, förhoppningsvis går golfen bättre nästa gång.
Jag håller också tummarna
Fröken,
Ja, det är jätteskönt att ha honom hemma. Har dock knappt fattat det
Just nu sitter han och spelar data-spel. Skönt att man kan göra olika saker.
Man vänjer sig fort vid att ha sällskap. Det blir ju så mycket roligare.
Nu slipper jag sitta ensam i veckorna.
Usch vilket dåligt väder det ska bli. Det är väl attans nu när det är semester-tider.
Godmorgon tjejer!
Jag önskar att jag också kunde få en startmånad. Just nu är längtan gigantisk.
Men jag får väl snällt vänta.
Känns inte som att jag bidrar så mycket till tråden längre. Men jag dyker säkert upp lite då och då.
Hej tjejer!
Hur har ni det?
Här är är det bara bra. Var hemma hos svärmor och åt middag idag. Då var även sambons bror med familj där. Så då fick jag gulla lite med sambons brorsbarn. Efteråt sa sambon: jag tror du kommer bli en bra mamma.
Det värmde må jag säga
Kan ju inte påstå att längtan blev mindre direkt. Men sambon säger bara: Sen. *Suck*