• Cia80

SYLTFISK

lusse,
    Man kan ju hoppas

Nä nu är det snart dags för mig att ge mig ut på stan och bort från toaletten

Vi hörs senare för uppdatering.

• Cia80

Nu är jag hemma igen
    Ett gravtest och en top rikare

• Cia80

Thulan,
    Ja det är riktigt spännande nu. Ska testa lördag morgon, så nu hoppas jag verkligen att mensen håller sig borta tills dess.
    Det blev ett Clearblue. De känns säkra.

lusse,
    Uj, hur ska jag förklara topen? V-ringad, mönstrad med färgerna rosa,vitt, svart och grått. Passar bra sen när magen börja växa lite

• Cia80

Skrutt,
    Jag fattar inte vad jag ska göra hela dagen imorgon. Kommer ju krypa på väggarna

Om nu mensen dyker upp så kommer jag väl bryta ihop eller nåt sånt

Bara en fråga, om det nu skulle visa sig att jag är gravid, får jag fortfarande vara kvar i tråden då?

• Cia80

Yoyna,
    Förlåt, men jag kände att jag var tvungen att fråga. Men jaja, nu kanske jag inte ska ta ut nåt i förskott.
    Vad gullig du är!

• Cia80

Skrutt,
    Det har du ju iofs rätt i!
    Ni är ju bland de första som kommer få veta det.
    Dock vet jag inte när jag kommer kunna uppdatera er. Sambon ska överraska mig i helgen och kommer tydligen inte hem förrän på måndag. Har ingen aning om vad som ska ske

Ja, imorgon kommer det nog bli riktigt jobbigt. Så är det nån som har tid så får ni gärna hänga med mig här då...för att hålla mig borta från toaletten

• Cia80

Frila,
    Ska testa på lördag. Sambon vill vara med så jag får snällt vänta. Annars hade jag nog inte kunnat hålla längre än tills imorgon

Så snällt av er att jag får vara kvar om det nu bor en bebis i min mage.
    Jösses, tänk om det gör det!

• Cia80

Skrutt,
    Vad snällt!
    Jag kommer troligtvis vara online från det jag vaknar tills det sambon kommer hem Han kommer nog hem runt 18. Så det blir en lång dag.

• Cia80

Skrutt,
    Ja, det är det. Dock var det jag som kom med idén eftersom vi inte sågs på min födelsedag.
    Men jag har ingen aning om vad det kan vara. Har försökt att inte tänka så mycket på det eftersom jag då kan få för höga förväntningar.

• Cia80

Yoyna,
    Åh så söt du är!!

Jösses, snart vet jag inte vart jag ska ta vägen. Fortfarande ingen mens, men mensvärk. Jag kommer ju bli knäpp innan det blir lördag

Svar på tråden SYLTFISK