SYLTFISK
WEEEEEE!!! Jag har fått förlängt på jobbet!! Så nu har jag jobb ända till årsskiftet. Det känns så otroligt skönt!!
WEEEEEE!!! Jag har fått förlängt på jobbet!! Så nu har jag jobb ända till årsskiftet. Det känns så otroligt skönt!!
Fröken,
Tack så mycket!
Nu kan jag pusta ut ett tag
Frila,
Åh, du måste ju hojta till när du vet när du kommer befinna dig i min stad. Så vi kan ta en fika kanske. Om du nu känner för det.
Vi tog en sväng ut till golfbanan. Det går sådär. Dock blev det mörkt så vi såg inte bollarna, så vi fick ge upp.
Imorgon ska vi, tillsammans med mina föräldrar åka till svärmor. Ska bli trevligt.
Hej tjejer!
Nu har jag semester!!
Så nu kommer ni troligtvis inte se till mig så mycket
Ta hand om er!
Kram
Hej tjejer!
Minns ni mig
Här är allt bara bra. Är nu hemkommen från föräldrarna. Man kan ju inte vara där hur länge som helst
Så nu längtar jag efter fredag då sambon kommer hem. Sen hoppas jag verkligen att han inte behöver åka tillbaka till Jönköping efter hans semester, utan att vi blir sambos på riktigt sen.
Det är mens-tider nu igen så längtan efter bebis är stor.
Är meningen att mensen ska dyka upp idag, men jag känner ingenting och jag försöker att inte inbilla mig en massa symtom
Fröken,
Åh, har jag? Vad gulliga ni är!
Ja, jönköping är en trevlig stad. Dock var vi mest i Bankeryd där svärföräldrarna bor.
Jösses, jag börjar ju hoppas mer och mer för varje sekund som går. Ingen mens i sikte. Hur gör man för att inte hoppas??
Fröken,
Jösses, har jag helt missat att du bor där??!
Då är det klart att vi måste ses! För turer till svärföräldrarna med deras barnbarn kommer det ju bli
Ang. test så har jag dessvärre inget hemma och jag tror nog att jag vill testa tillsammans med sambon. Tänk om...
Fröken,
Ja, det hoppas jag verkligen
Vi får väl se om det dyker upp nån bebis i mars
Fröken,
Det kommer vi säkert tycka om alla månadsbebisar sen
Fröken,
Men nu ska jag inte tråka ut er mer med min mens som säkert kommer dyka upp när som helst.