• Stjärnanis

Billigaste resan!

Hej!
    Jag har ett någolunda konstigt intresse. Jag gillar att leta och leta efter den billigaste resan. Är det någon som vill ha lite "hjälp" här inne så vill jag gärna hjälpa er att leta.

Det är bara att skriva här/skicka ett PM, men var och när ni vill åka, så ska jag leta efter ett billigt alternativ. Naturligtvis så behöver ni ju inte boka den resa jag tipsar om, det är helt upp till er. Naturligtvis så är det ju gratis också.

Om jag får många svar, så kan jag inte svara på alla, men jag ska svara på så många som möjligt.

Vart vill du åka? Så återkommer jag med billigaste resan som jag kan hitta!
    //Stjärnanis

• Svar på tråden Billigaste resan!
  • Bellahhh
    Stjärnanis skrev 2007-04-30 17:14:02 följande:
    Är det någon fler som vill ha hjälp att hitta en billig resa?
    Glöm inte mej då...  Närsom från gbg till italien, två vuxna å en spädis =)
    Min familj är finast
  • P28

Har fortfarande inte bokat något flyg hem till Sverige, väntar på svar från finnair om en fråga om bokningen. Annars så blir det nog med Finnair, som stjärnanis tipsade om. Vi vinner in de lite dyrare biljetterna med att slippa den extar väntetiden i amsterdam som man får med t.ex KLM. Tack för tipset!

Nu ett annat tips önskas!

Under sommaren vill jag ensam flyga till mina föräldrar i Kuopio, Finland. Avresa någon gång mellan den 19-22 JUli, hemresa mellan 25-28 juli, det är gansak flexibelt men jag vill gärna vara borta mellan 5-7 dagar.

Mina föräldrar har tipsat om blue1.se, men jag får inte sidan att ge mig några träffar på mina datum.

Har ni några tips så skriv gärna!

• Fantaci

Har du fullt upp med att söka resor???

När du har tid, skulle du vilja kolla upp ett all inclusive hotell för 2 vuxna, 1vecka, i vilket land som helst. Vi vill åka vilket datum som helst efter 15 juni 2007.

Vad ligger priserna på?

• Litenkanin

Åhh kul! Vill åka till Grekland, helst Kreta eller så. Mellan den 10- 23 juni, en vecka, två vuxna, och vi har inte jättehöga krav på hotell, bara man får egen toalett så! Och hyfsat nära staden och bad!

• Pigelinen

Letade lite...  på TURKIET OCH GREKLAND för 2 vuxna avresa från stockholm i slutet av maj
    Airtours.se
    Grekland 1 vecka för två vuxna Chania;
    Apladas (Nya Delen), Chania 3 *

Fräscht lägenhetshotell beläget i Agia Marina. Nära till sandstranden (väg måste korsas), affärer och tavernor. Stort poolområde med fria solstolar och en trevlig poolbar. Reception med deponering (mot avgift). Hotellet ligger på en höjd ovanför stranden med vacker utsikt över havet och området. Nivåskillnader och trappor. Genomfartstrafik förekommer nedanför hotellet.

Avresa 25/5 från stockholm pris 3699kr/person (inga måltider).

Metropol, Lefkas/Preveza 3*
    Centralt lägenhetshotell beläget på bekvämt avstånd till hamnen och centrala Nidri. Helt nytt poolområde med pool, solstolar, parasoller samt en poolbar som serverar enklare rätter.

Avresa 27/5 från Stockholm pris 2899kr/person (inga måltider)

Ving.se
    Marmaris Prestige Hotel 3 +.
    Trevligt hotell med bra läge nära stranden som består av två delar, en lägenhetsdel och en nybyggd hotelldel. Poolområde med solstolar och poolbar som serverar enklare rätter. Sällskapsutrymmen och bar. Rumsservice 08-22. Lekplats.
    Avresa 25/5 från stockholm pris 2899 kr/ person.

Side oasis 2+
    Trevligt litet lägenhetshotell beläget i ett lugnt område mellan Side och Kumköy. Litet poolområde med solstolar och poolbar som serverar enklare rätter. Restaurang med à la carte. Bordstennis.
    Avresa 26/5 från stockholm pris 1899kr/person
    Orkar inte mer...
  • Pigelinen

Restid:20.06.2007 - 27.06.2007Preliminära flygdetaljer  Avresa:Göteborg - AntalyaHemresa:Antalya - GöteborgRum:1 x DBL.RUM*BAD/DU+WC*LANDUTSIKTMåltider:ALL INCLUSIVEResande:2 VuxnaTotalpris:14.196,00 SEKPegasos Resort

Hittade detta på Nazar.se min syrra ska hit i september med detta bolag...

Orkar inte mer...
  • thailandia

grymt sa grisen! jättetack för resorna :)

sen skulle jag vill se priser på en resa till thailand, endast fly i december.. men att man stannar till januari!!
    från arlanda..

• luzorsus

grekland, 2 vuxna, ett barn 2 år, efter 16 juli, före 5 augusti.....från stockholm.

Svar på tråden Billigaste resan!