• Stjärnanis

Billigaste resan!

Hej!
    Jag har ett någolunda konstigt intresse. Jag gillar att leta och leta efter den billigaste resan. Är det någon som vill ha lite "hjälp" här inne så vill jag gärna hjälpa er att leta.

Det är bara att skriva här/skicka ett PM, men var och när ni vill åka, så ska jag leta efter ett billigt alternativ. Naturligtvis så behöver ni ju inte boka den resa jag tipsar om, det är helt upp till er. Naturligtvis så är det ju gratis också.

Om jag får många svar, så kan jag inte svara på alla, men jag ska svara på så många som möjligt.

Vart vill du åka? Så återkommer jag med billigaste resan som jag kan hitta!
    //Stjärnanis

• Svar på tråden Billigaste resan!
  • P28

Hej Stjärnanis!

Kollar du flyg enbart också? kanske inte lika skoj som paketresor? ;)

Jag ska hem till underbara Sverige i sommar och tänkte boka biljetter i veckan, du får gärna hjälpa om du kan.. man säger ju aldrig nej till ett "klipp"!

Vi vill flyga från Hong Kong eller Guangzhou i Kina till Göteborg eller STHLM, helst Göteborg. Avresa runt den 14-15 Juli och hemresa runt den 26-27 Augusti.

Vore jättefint om du hittade något bra, hatar själv att leta, och då brukar det sluta med dyra biljetter till slut.. kanske inte denna gången?

• Coccolina
    Coccolina skrev 2007-04-29 19:26:56 följande:
    Stjärnanis: Missade du mig?
    Eller vem kollar du åt nu?? Vilka sidor använder du?
    Life's a bitch get used to it!!!
  • Stjärnanis

P28: Vad bra att du kan lämna över letandet till någon som tycker det är kul , jag ska kolla genast!

• P28

Åh stackars dig, nu fick du fullt upp!

• HeddaBigBum

*lägger genast till den här tråden till favoriterna!*

Jag är urusel, jag menar skitkass, på att hitta billiga resor. Vi reser en del mellan Kalifornien och Sverige, men det spelar ingen roll hur mycket vi letar, de som sitter bredvid oss på flyget har alltid betalat mindre.Fundersam

Nu ska vi inte åka någonstans på ett tag. Lite tight i ekonomin. Vi funderar på en sista-minuten-resa någonstans inom Europa (där det är varmt ) v 29 eller 30, men det måste man ju vänta med... till sista minuten!

Men, som sagt, jag lägger genast till tråden till favoriterna! Kanon!!

Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • P28

Stjärnanis, vore toppen om du hittade ngt bra! Nu är det läggdags för mig, men jag kikar in imorgon och hoppas på ruskigt billiga fynd, haha! Tack för hjälpen!

• Coccolina

Snyft...( ) Var min förfrågan inte intressant

Coccolina skrev 2007-04-29 19:07:14 följande:
    Bonaire 1-2v i slutet av augusti (ej innan 26 augusti) eller början av september... på all inclusive
  • Stjärnanis

P28:
    Nu TROR jag att jag hitta ett "klipp". Med KLM koster det 10250 Hong kong-doller, och det verkar vara under 10.000 kr, tror jag. Iaf så åker man

Hong Kong to Gothenburg
    Departure/Arrival 10:20 AM 07 Jul 14 Sat 22:10 PM 07 Jul 14
    Via Amsterdam (Schiphol)

Gothenburg to Hong Kong
    Departure/Arrival 6:20 AM 07 Aug 25 Sat 8:30 AM 07 Aug 26 Sun
    Via Amsterdam (Schiphol)

Du kan ju kolla upp det, vet ej om det är bra, men KLM borde ju vara ett seriöst företag.

Total Ticket price HKD 8,460.00
    Total including tax(es) HKD 10,246.00 Based on:
    1x adult(s)

Somsagt så kanske det finns ännu billigare, jag vet inte, jag kan ju INTE garantera nåt lägsta-pris.

//Stjärnanis

• Coccolina

Stjärnanis: Hoppas du kan kolla upp förmig nån annan gång

Svar på tråden Billigaste resan!