• Stjärnanis

Billigaste resan!

Hej!
    Jag har ett någolunda konstigt intresse. Jag gillar att leta och leta efter den billigaste resan. Är det någon som vill ha lite "hjälp" här inne så vill jag gärna hjälpa er att leta.

Det är bara att skriva här/skicka ett PM, men var och när ni vill åka, så ska jag leta efter ett billigt alternativ. Naturligtvis så behöver ni ju inte boka den resa jag tipsar om, det är helt upp till er. Naturligtvis så är det ju gratis också.

Om jag får många svar, så kan jag inte svara på alla, men jag ska svara på så många som möjligt.

Vart vill du åka? Så återkommer jag med billigaste resan som jag kan hitta!
    //Stjärnanis

• Svar på tråden Billigaste resan!
  • Längtar efter en liten

Låter bra,då slipper jag skämas då

Men du kanske har lust att hjälpa mig med en resa som jag skrev häri tråden?

Mamma tänker på dig,hur du har det där uppe :( Puss
  • Callistrate

Kanske man kan få lite tips på resor här... Har kollat runt en del men här finns säkert någon med bättre koll!

Jag och sambon tänkte ta med oss barnen (10 & 13 år) och åka någonstans där det är varmt (och gärna så billigt som möjligt)... Vi kan åka vecka 30. (inte mycket att spela på med semestrar tyvärr) Vi bor i Hjo så Jönköping eller Göteborg är egentligen de enda alternativen att flyga ifrån.

Tacksam för hjälp!

• lightswillguideyouhome

Åh en tråd för mig.
    Vill åka till Newyork/Thailand över julen. Avresa runt 20e december eller så, borta två veckor. Gärna avresa från gbg.

• Mandarin

Vi vill också åka någon stans varmt. 2 vuxna och 2 barn en på 2år och en på 8år. Vill åka i septemder... måsta vara ganska billigt

Med flyg från Skavsta eller Arlanda

Någon som vet något?

• vackrastarflow

Köpenhamn till Edinburgh, max ett stopp (tur och retur tack). I slutet av juli, det billigaste jag hittade var ca 2000 kr.

• Pigelinen

Någon som vet vart jag hittar billigaste resan mellan Skövde och Vuollerim (Jokkmokk) i juli?????

Tappa inte hoppet för det finns ljus, massor med ljus (sagt av en sann FL vän)
  • Väntarochlängtar

Kan någon hjälpa mig att hitta en resa som kostar max 3000 kr för en vecka MED halvpension ( eller helpension ) . Utresa mellan 25/5-29/5 från Landvetter.
    Vill gärna till Kroatien, Bulgarien eller den grekiska ö-världen. Turkiet går också bra men jag vill inte till Side!

Kan man hitta en sådan resa tro ?? Någon som antar utmaningen?

(Jag kan flyga reguljärt och boka eget hotell, det behöver inte vara genom en resebyrå med andra ord...)

• Bellahhh

Jag skriver igen helst från 1 juli och två veckor fram, helst italien men allt går bra tex egypten 2 vuxna en spädis från gbg!

Min familj är finast
  • Längtar efter en liten
    Bellahhh skrev 2007-05-07 06:27:00 följande:
    Jag skriver igen helst från 1 juli och två veckor fram, helst italien men allt går bra tex egypten 2 vuxna en spädis från gbg!
    Vart i Italien?
    Mamma tänker på dig,hur du har det där uppe :( Puss
Svar på tråden Billigaste resan!