• Stjärnanis

Billigaste resan!

Hej!
    Jag har ett någolunda konstigt intresse. Jag gillar att leta och leta efter den billigaste resan. Är det någon som vill ha lite "hjälp" här inne så vill jag gärna hjälpa er att leta.

Det är bara att skriva här/skicka ett PM, men var och när ni vill åka, så ska jag leta efter ett billigt alternativ. Naturligtvis så behöver ni ju inte boka den resa jag tipsar om, det är helt upp till er. Naturligtvis så är det ju gratis också.

Om jag får många svar, så kan jag inte svara på alla, men jag ska svara på så många som möjligt.

Vart vill du åka? Så återkommer jag med billigaste resan som jag kan hitta!
    //Stjärnanis

• Svar på tråden Billigaste resan!
  • mysrester

Thailandia, vill du vara borta över julen eller åka efter jul? Vill du vara borta mer än en månad? Kampanjpriser brukar ofta innebära att man får vara borta max 30 dagar.

• Bellahhh
    Bellahhh skrev 2007-04-30 22:43:02 följande:
    Glöm inte mej då...  Närsom från gbg till italien, två vuxna å en spädis =)
    Hojtar igen =)
    Min familj är finast
  • thailandia

mysrester: spelar ingen roll.. så billigt som möjligt.. kan vara borta från 21 dagar till hur länge som helst ;)

• Coccolina
    FÖRSÖKER IGEN!!!
    Bonaire (i karibien) 1-2 veckor någon gång mellan 26 augusti - 16 september
    All Inclusive

Får se om ni hittar något denna gång
    Life's a bitch get used to it!!!
  • mysrester

Tyvärr brukar det vara skitsvårt att hitta billigt till Thailand i december-januari, just då stiger prisen snarare i höjden pga högsäsong. Hur som helst, ska du till Thailand då bör du boka så snabbt som möjligt, prisen kommer bara stiga.

Blir lättare att hitta prisexempel dit om du anger några datum, annars får man manuellt leta igenom tiotals olika datumkombitioner, det överlåter jag isåfall till TS för jag är lat

• Fantaci

Hej!

Här är vi som vill åka på en all inclusive resa billigaste möjliga från STOCKHOLM i slutet av juni. 2 pers 1vecka. Vilket land som helst, bara det blir billigt ;)

• Stjärnanis

Jag hoppas inte det är nedlagt , men nu som vill ha restips av mig kan väl skicka mig PM, och här i tråden kan vi diskutera om andra billiga resor och hjälpa varandra!

• Längtan efter dig

Åh, jag har några uppgifter för dig

Vi är två vuxna som vill åka till Grekland, Spanien, Maldiverna eller Egypten i höst/vinter... låt säga kring oktober månad. Det ska vara hyfsat varmt också om du vill kolla det med

Skulle vara sååå tacksam! *tackar och bockar på förhand* Hehe

Svar på tråden Billigaste resan!