• Stjärnanis

Billigaste resan!

Hej!
    Jag har ett någolunda konstigt intresse. Jag gillar att leta och leta efter den billigaste resan. Är det någon som vill ha lite "hjälp" här inne så vill jag gärna hjälpa er att leta.

Det är bara att skriva här/skicka ett PM, men var och när ni vill åka, så ska jag leta efter ett billigt alternativ. Naturligtvis så behöver ni ju inte boka den resa jag tipsar om, det är helt upp till er. Naturligtvis så är det ju gratis också.

Om jag får många svar, så kan jag inte svara på alla, men jag ska svara på så många som möjligt.

Vart vill du åka? Så återkommer jag med billigaste resan som jag kan hitta!
    //Stjärnanis

• Svar på tråden Billigaste resan!
  • lugnåsbo

hej hej.. håller på att leta resa på internet nu.. vill åka till paris 1-3 maj, det vill säga rätt snart.. men jag verkar inte hitta nåt bra, vill helst resa från göteborg!

• luzorsus

Stjärnanis: Jag vill åka till Grekland, ett barnvänligt ställe........mellan den 28 juli och den 8 augusti....helst från stockholm eller från norr om stockholm.... 2vuxna, ett barn på 2 år.

• Kinne79

lugnåsbo-
    Du kan inte tänka dig att åka från Nyköping? Isåfall har Ryanair biljetter för 1500kr t/r

• lugnåsbo
    Kinne79 skrev 2007-04-29 21:30:02 följande:
    lugnåsbo-Du kan inte tänka dig att åka från Nyköping? Isåfall har Ryanair biljetter för 1500kr t/r
    det ska jag kolla upp... tackar!
  • mysrester

Alltså 10 000 för t/r till HongKong är ju fan inte billigt

• mysrester

Eller är det Business Class?

• Kinne79

lugnåsbo-
    Sas kostar 1600 från Göteborg.

• Kinne79

Oj, det var visst enkelresa så då blir ju Ryanair billigare.

• mysrester

Synd förresten att du inte kan åka till hong kong i maj-juni istället, Finnair rear ut gbg-HK-gbg samt sthlm-HK-sthlm för 3699kr denna helg...

• MajaLarsson

mysrester: hon ska åka från hong kong till sverige, kanske blir annorlunda pris då eftersom hon utgår från hongkong?

stjärnanis:
    vill hitta nån billig weekend resa i september, runt den 20:e.
    vartsomhelst bara resan e billig å det e någorlunda ljummet ute!

Svar på tråden Billigaste resan!