• Stjärnanis

Billigaste resan!

Hej!
    Jag har ett någolunda konstigt intresse. Jag gillar att leta och leta efter den billigaste resan. Är det någon som vill ha lite "hjälp" här inne så vill jag gärna hjälpa er att leta.

Det är bara att skriva här/skicka ett PM, men var och när ni vill åka, så ska jag leta efter ett billigt alternativ. Naturligtvis så behöver ni ju inte boka den resa jag tipsar om, det är helt upp till er. Naturligtvis så är det ju gratis också.

Om jag får många svar, så kan jag inte svara på alla, men jag ska svara på så många som möjligt.

Vart vill du åka? Så återkommer jag med billigaste resan som jag kan hitta!
    //Stjärnanis

• Svar på tråden Billigaste resan!
  • Bellahhh
    Längtar efter en liten skrev 2007-05-07 09:11:42 följande:
    Vart i Italien?
    spelar ingen rolL!
    Min familj är finast
  • Lällas

Hej igen.
    Blev så nöjd av ditt fina förslag sist så nu frågar jag åt mina kompisar. Dom är 2 vuxna och vill flyga till Thailand (helst Phuket eller Krabi) i feb eller mars 2008. Helst stanna borta i 2 veckor och det är bara flyget dom behöver.

Tack och bock.

Vet inte om du kollar hotell också. Men OM du gör det så letar vi ett dubbelrum MED toalett i Barcelona i 4 nätter mellan 2-6 juni i år. Gärna centralt..

Tack och kram

• Lällas

Hej igen. Glömde skriva att det var från Stockholm dom vill åka..

• Pigelinen

Lällas: Vi avbokade idag vår Thailandsresa från stockholm.
    Direktflyg Krabi. Avresa 3/2.
    En vecka i Krabi på hotell Best western Ban Ao Nang resort samt en vecka på Koh Lanta (det är en kombinationsresa med andra ord, det är billigare än att bo två veckor på samma) hotell Sea Sand sun.

Den skulle kostat 12 248Kr/person med Fritidsresor och det är billigt som jag har förstått då priserna stigit mycket. Priset inkluderar transfer ink transfer mellan de olika hotellen (båt) samt frukost på båda ställena).
    Detta priset fick jag när jag ringde Ticket då de inte har alla kombinationer på nätet...

Hoppas att det blir bra, vi åker från Göteborg den 10 februari istället nu.

Tappa inte hoppet för det finns ljus, massor med ljus (sagt av en sann FL vän)
  • Lällas

Grymt sa grisen: Tack för tipset. Ska definivt ge tipset vidare till mina kompisar. Tack och bock

• mysrester

Hej hej!

Sommaren är inte bästa tiden att åka till Thailand, men vackert är där året om,

Finnair har denna helg ett jättebra erbjudande till Bangkok: 4200kr t/r (det brukar ligga på det dubbla!)
    Erbjudandet är bara i kraft idag och imorgon så man måste boka ganska snabbt om man vill dit, och man får vara iväg max 30 dagar, och man måste vara hemma senast den sista juni.

Men har ni tänkt ta er till Thailand så fundera på detta! Desto billigare får man inte reguljär flyg till Thailand!

• mysrester

Glömde skriva: Avresa kan ske från antingen stockholm eller göteborg.

Boka kan ni göra antingen direkt via Finnair.se, eller t.ex. nåt nätresebyrå.

• Längtar efter en liten

ska genast in ochtitta

Mamma tänker på dig,hur du har det där uppe :( Puss
  • bubbu

jag letar även en massa innan jag bokar. Men vill du göra ett försök så vore det kul.

2 vuxna 2 barn (1,3 år).
    Mexico, playa del carmen eller närliggande by,
    Kan åka 30 nov -30 dec Vill vara borta 14-20 dagar.

• Barron

Vill åka till Athen i mitten på juli från landvetter. 14 dgr!!

Svar på tråden Billigaste resan!