• Stjärnanis

Billigaste resan!

Hej!
    Jag har ett någolunda konstigt intresse. Jag gillar att leta och leta efter den billigaste resan. Är det någon som vill ha lite "hjälp" här inne så vill jag gärna hjälpa er att leta.

Det är bara att skriva här/skicka ett PM, men var och när ni vill åka, så ska jag leta efter ett billigt alternativ. Naturligtvis så behöver ni ju inte boka den resa jag tipsar om, det är helt upp till er. Naturligtvis så är det ju gratis också.

Om jag får många svar, så kan jag inte svara på alla, men jag ska svara på så många som möjligt.

Vart vill du åka? Så återkommer jag med billigaste resan som jag kan hitta!
    //Stjärnanis

• Svar på tråden Billigaste resan!
  • mysrester

Continental 7477kr var bästa jag hittade. Minus med det är de många stoppen, total restid på 29 timmar, och miljöbelastningen som omvägarna via houston och newark innebär.

• Stjärnanis

Oj, det bästa jag hittade var 8618 kr. Vart hittade du det priset? Blir ju måttligt ressugen nu!

• mysrester

Ja Buenos Aires Argentina! Kollar du på reseguiden.se? Kolla Mr Jet också, där brukar man hitta billiga flyg till sydamerika med Continental!

• mysrester

Man kanske skulle ge minus för långa omvägar och plus för rakare sträckor för att göra det mer utmanande
    Med KLM till Sydamerika blir det inte så långa omvägar, till skillnad från Continentals flighter via USA

• mysrester

Japp skatterna var medräknade i priset 7477 jag hittade

Svar på tråden Billigaste resan!